Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN 3.5 ★

Hà Nội
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN

Cập nhật 17/11/2024 21:04
Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ THIỀN SINH THÁI
Purchasing Manager - Quản Lý Thu Mua
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Cầu Giấy - Hà Nội

Mô tả công việc

Purchasing Administration

• Supervise, train and motivate Purchasing department employees

• Ensure that the department works closely with the Executive Chef and the Food & Beverage Director to purchase the highest quality products at the lowest prices

• Ensure that all purchase order requests are properly completed and approved

• Negotiate food prices, place required daily food orders and ensure prompt delivery

• Generate purchase orders on approval requisitions and obtain necessary authorization

• Obtain competitive price quotations and confirm purchase availabilities

• Provide the Financial Controller with a monthly summary of purchasing reports

• Coordinate regular inventories with storeroom personnel and department heads

• Coordinate capital project purchases with corporate purchasing and outside contractors

• Cultivate the sound supplier relationships

• Conduct regular quality control audits to ensure staff are performing their duties according to standard guidelines

• Conduct food supplier premise checks with the Chef before registering the supplier as a vendor to ensure supplier compliance with Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards

• Conduct surprise audit of receiving and storage areas from time to time to ensure that Hazard Analysis Critical Control Point (HACCP) standards are adhered to

Team Management

• Interview, select and recruit direct reports

• Identify and develop team members with potential

• Conduct performance review with the team

• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism

• Prepare detailed induction programs for new employees

• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business

Other Responsibilities

• Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures

• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management

• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times

• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary & service charge
  • 12 annual leaves per year, 01 leave for your birthday
  • Working 9.5 hours per day, 5 days per week
  • Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
  • 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
  • Annual staff outing
  • Accor Training & Career Development
  • Employee benefit card offering discounted rates at Accor hotels worldwide
  • Develop your talent through Accor’s learning programs
  • Opportunity to grow within your property and across the world!
  • Ability to contribute to the community and make a difference through our Corporate Social Responsibility and Environmental, Social, and Governance (ESG) activities

Yêu cầu công việc

Knowledge and Experience:

• Diploma education

• Minimum 3 years of purchasing experience with at least 1 year at a supervisory level

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Competencies:

• Good communication skills

• Service oriented with an eye for details

• Ability to work effectively and contribute in a team

• Self-motivated and energetic

• Well-presented and professionally groomed at all times

Yêu cầu hồ sơ

For enquiries, email nhi.phamnguyenhai(a còng)accor.com (Ms. Nhi - T&C Coordinator) or minh.do(a còng)accor.com (Assistant T&C Manager)
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ THIỀN SINH THÁI
Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Căn SH15, Tầng 3, CT1A, Tòa nhà Iris Garden, số 119 đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội.

Được thành lập vào năm 2008, đến nay Tập đoàn Quốc tế ECOZEN đã có 12 năm kinh nghiệm và trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực nhập khẩu & phân phối chính hãng các loại van công nghiệp, cảm biến đo lường, thiết bị điều khiển chất lượng cao.

Tại Việt Nam, ECOZEN tự hào là đối tác chiến lược của nhiều nhà sản xuất thiết bị công nghiệp hàng đầu thế giới như: ADCA, Genebre, FineTek, Zetkama, VYC, Nouva Fima, ALIA, Apator Pogowaz,…

Phương châm hoạt động kinh doanh: “Ecozen cung cấp dịch vụ và giải pháp”

  • Cam kết cung cấp sản phẩm chất lượng tốt nhất.
  • Giá cả hợp lý và chế độ bảo hành nhanh chóng.
  • Tất cả sản phẩm 100% chính hãng, xuất xứ rõ ràng, đầy đủ giấy tờ CO, CQ.
  • Dịch vụ tư vấn kỹ thuật tối ưu chi phí và đảm bảo hiệu quả.
  • Hỗ trợ nhanh chóng, tận tâm sau bán hàng với sản phẩm đã cung cấp.

Với hơn 2000 khách hàng là các doanh nghiệp lớn nhỏ, trong đó có thể kể đến các đối tác và chủ đầu tư như: Acecook Việt Nam, Thực phẩm Á Châu, Tập đoàn Masan, Tập đoàn CP, Tập đoàn Bất Động Sản Hưng Thịnh, Himlam,… ECOZEN tự tin mang đến sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất hiện nay.


Review Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN

3.5
2 review

03/01/2024
Nhân viên bán hàng thời trang tại Hồ Chí Minh

Sếp quan tâm hỏi han nhân viên. Có chế độ đi du lịch hàng năm

21/01/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công việc nhàn. Công ty không nợ lương, không chậm đóng bảo hiểm xã hội.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN

Bạn làm việc tại Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN

Tập đoàn Quốc tế Thiền Sinh Thái - ECOZEN

Click để đánh giá