Việc làm Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng

Cập nhật 07/12/2024 12:45
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng
Head of Media Corporate - CDMO
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities

Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via

  • Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
  • Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
  • Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
  • Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.

Expertise & Thought Leadership

  • Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
  • Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
  • Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
  • Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
  • Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
  • Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
  • Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.

Ownership

  • Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
  • Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
  • Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
  • Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
  • Support JBPs negotiations with key partners

Governance, Stewardship and Collaboration

  • Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
  • Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
  • Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
  • Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.

Upskilling

  • Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.


LI_VNM
Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng
Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
19 P. Trần Thủ Độ, Hoàng Liệt, Hoàng Mai, Hà Nội

Ϲông ty cổ phần Quốc tế Việt Hồng được thành lậρ từ năm 1993, với nhiều lĩnh vực như bất động sản, thương mại, sản xuất. Hiện nɑy công ty đang tập trung vào nhà máу khai thác và sản xuất gỗ với quy mô lớn. Nhà máy được công ty đặt tại nước Công hòɑ Angola và đi vào hoạt động đến naу đã được 5 năm.

Những nghề phổ biến tại Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng

Bạn làm việc tại Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng

Công ty cổ phần quốc tế Việt Hồng

Click để đánh giá