Mô tả công việc
2. Coordinate with Sales team in the execution of marketing strategies and plans at cluster level.
3. Monitor market trends and competitor activities
4. Plan and execute marketing programs and corporate events.
5. Conduct media buys and forge strong relationship with media houses
6. Corporate Branding and Awards: Develop and implement strategies to enhance our corporate brand locally.
7. Corporate Communication, Website and Press Release: Coordinate external communication to effectively represent our company’sidentity. Manage local pages of corporate website and ensure theyalign with hote branding and marketing goals.
8. Social Media Strategy and Communication: Define social media strategy. Oversee the management and growth of hotel social mediapresence with engaging and relevant content.
9. Digital Marketing and Advertising: Plan, execute, and manage advertising campaigns to maximize reach and impact. Lead digitalmarketing, including search engine optimization (SEO), PPC,email marketing and online promotions.
10. Vendor and Budget Management: Select and manage relationship with vendors to ensure quality and efficiency in marketing efforts.Manage budget for digital marketing to ensure financial efficiency.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary with allowances (meal)
• Monthly bonus (service charge)
• Compulsory social insurances (contribution rate on full salary), accident 24/24 insurance
• 13th month salary, annual salary review
• 12 days of annual leave
• Annual health check-up, year-end party, outing etc.
• Free parking
Yêu cầu công việc
- Knowledge in the Hospitality Industry. Good spoken and written English
- Degree in Business Administration/ Hospitality/ Media/ Public Relation or Marketing
- At least 2 year relevant experience in the hospitality industry.
- Web Proficiency, Computer Software Proficiency, Team Management Experience, Advertising, Copywriting, Content Creation, Public Relations and Brand Marketing Experience, Proofreading and Editing Skills, Interpersonal Skills, Strong Verbal and Written Communication Skills, Customer Service Skills, Design Competency (AI, PS etc.) is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty cổ phần sản xuất, thương mại và dịch vụ ô tô PTM mà tiền thân là Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và nhựa kỹ thuật PTP được thành lập ngày 9/3/2001, tháng 4/2004 được đổi tên thành Công ty cổ phần khuôn mẫu chính xác và máy CNC và đến ngày 24/2/2011 Công ty được đổi sang tên như hiện nay. Lĩnh vực hoạt động: Đại lý, bán buôn, bán lẻ ô tô và xe có động cơ khác, bán ôtô, xe máy, bán phụ tùng và các bộ phận phụ trợ khác của ôtô xe máy, bảo dưỡng, sửa chữa ô tô.