Việc làm Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng

Cập nhật 27/11/2024 19:50
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần SX-TM-DV Ngọc Tùng
Operations Manager/ Property Manager (Lavis 18 Residence)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

We are looking for Operations Manager/ Property Manager for Lavis 18 Residence (Cu Xa Do Thanh, District 3), job description as below:


Scope of work: Managing and taking overall responsibility for Lavis 18 Residence, directing and planning in order to maintain and improve the operations and service quality of the respective business units.

Responsibilities

  • Oversee day-to-day operations across all business units, ensuring efficient and consistent service delivery. Be instrumental in the development of new service initiatives
  • Work independently to actively manage key property goals (including capital projects; customer service; refurbishment, administration)
  • Assist the development of meaningful, achievable hotel/serviced apartment budgets and other short and long-term strategic goals and monitor their implementation
  • Lead and manage front office, housekeeping food and beverage, admin, and maintenance teams, fostering a culture of excellence and teamwork
  • Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieve. Ensure all properties comply with health, safety, and regulatory requirements
  • Implement and maintain operational standards across properties to ensure a seamless guest experience
  • Monitor key performance indicators (KPIs) and operational metrics to drive continuous improvement
  • Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
  • Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
  • Seek and respond to Guest feedback in order to achieve positive outcomes and high levels of customer satisfaction, ensure to maintain active floor presence on a daily basis
  • Hold regular briefings and communication meetings with the HOD teams
  • Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis
  • Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary
  • Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results
  • Other tasks are assigned by line manager

Quyền lợi được hưởng

  • Monthly salary
  • Allowances: Meal + Phone + Transportation
  • Service Charge
  • Mandatory insurance + PVI Insurance
  • 13th month salary
  • KPI bonus
  • Tet & Public Holiday bonus
  • 12 days of paid leave

Yêu cầu công việc

  • Working Time: 44h/ week, Monday to Friday (8:00 am - 5:00 pm) & Saturday morning (8:00 am - 12:00 pm)
  • Be willing to work overtime when needed
  • Working location: Dist.3, HCMC
  • Previous Property Manager experience in hotels/serviced apartments environment is required.
  • Bachelor's degree of related professions.
  • Proficient English (both speaking and writing)
  • Intermediate skills with Microsoft Office
  • Strong interpersonal, negotiation and communication skills for liaising with colleagues, customers and other stakeholders
  • Business-related awareness and a good knowledge of current affairs
  • Ability to analyze, quantify, solve problems well, good judgment.
  • Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task
  • Good in writing reports and presentations
  • Be progressive, be highly responsible, to be aware of service, with stand high pressures.

Yêu cầu hồ sơ

CV

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần SX-TM-DV Ngọc Tùng
Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
21-22-23 Lô E Đường 12, Khu Công Nghiệp Lê Minh Xuân, Xã Tân Nhựt, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công Ty Cổ Phần Sản Xuất Thương Mại Dịch Vụ Ngọc Tùng

  • Đặt mình vào vị trí tiên phong trong lĩnh vực bảo vệ cây trồng, chúng tôi đã từng bước hoàn thiện quy trình sản xuất, nhằm phục vụ tốt nhất nhu cầu của bà con nông dân.
  • Hơn 20 năm hình thành và phát triển, Ngọc Tùng luôn đặt người nông dân làm trọng tâm với trăn trở: làm sao để giúp họ giải quyết các vấn đề của cây trồng, tiết giảm chi phí đầu tư sản xuất, giữ chất lượng nông sản ổn định và gia tăng thu nhập để có cuộc sống tốt hơn... cùng khát khao góp sức vào sự phát triển của Nông nghiệp Việt Nam, nâng tầm nông sản Việt.
  • Hơn 20 năm là cả một quá trình Ngọc Tùng không ngừng đổi mới công nghệ, nâng cao hệ thống quản lý và cũng đã vinh dự nhận các giải thưởng uy tín.
  • Để đạt được mục tiêu ấy, chúng tôi đã lao động không ngừng nghỉ. Trải qua rất nhiều những khó khăn, thử thách để tạo ra những sản phẩm tiên tiến nhất, hiệu quả nhất.
  • Để làm được việc đó, chúng tôi đặc biệt chú trọng đầu tư phát triển nguồn nhân lực. Đội ngũ cán bộ công nhân viên, kỹ thuật của công ty đều được tạo điều kiện phát triển, cập nhật xu hướng, tiếp cận nền nông nghiệp hiện đại.

Những nghề phổ biến tại Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng

Bạn làm việc tại Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng

Công Ty Thương mại & Dịch vụ Ngọc Tùng

Click để đánh giá