Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
-Work with Marketing Manager for marketing plan of new category/new brand(Liquid Milk)
-Define and develop strategies to maximize brand potential.-Create and implement consumer and market development strategies.-Develop and implement specific competitive strategies.
-Full budgetary responsibilities for ensuring plans and campaigns are within agreed spending limits.
-Lead preparation of the brand plan, update, and long-range plan.
-Liaising closely with all relevant brand team members-High level tactical planning.
-Directly involve and take main responsibility in execution for detail action plan and activities (product innovation, marketing plan, ensure on time in full launching, results, field check and flexible take action to ensure KPIs).
Conformation:
-Closely track and collaborate with other Marketing team (Digital, PR, Call center) in marketingexpenditures by assigned projects within the marketing budget and required timeline.
Others:
-Take part in cross-functional Project as required.
Cooperate with cross-functional departments.
Yêu Cầu Công Việc
- University graduate, preferably major in Marketing/Business.
- At least 3 years’ experience as Brand Manager position, preferably in FMCG/Food & Beverages corporations.Extensive knowledge of consumers and Liquid Milk/ Beverages market is a strong advantage.
- Business understanding: P/L structure knowledge and good knowledge of key consumer insights, market research based on qualitative and quantitative data.
- Good communication in English.
- Ability to withstand high pressure.
- Strong sense of business and highly result-oriented;
- Ambitious to grow, willingness to learn and be excellent in marketing field.
- Well organized and detailed, able to work under high pressure.
- Product launch experience.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 2012, với bề dày gần 11 năm kinh nghiệm, OmiGroup đã - đang là lựa chọn tin cậy của nhiều đối tác, tổ chức trong lĩnh vực Y tế số.
Các hệ thống do OmiGroup phát triển sử dụng công nghệ cao, được áp dụng trong các công việc có độ phức tạp như chẩn đoán, xét nghiệm bệnh lý tế bào,…
Ngoài việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ công nghệ thông tin, OmiGroup đẩy mạnh nghiệp vụ tư vấn giải pháp, công tác R&D nghiên cứu và tìm ra những giải pháp công nghệ mới, tạo nên sản phẩm mang dấu ấn riêng mình.