Working Address
- Hải Phòng OR Hoàn Kiếm, Hà Nội
Job Description
Responsibility: To work mainly on a JV low-rise detached house project in Vu Yen Island, Hai Phong City for Our company.
- Go to the NVY’s construction site daily from Monday to Friday to assist Project Manager and Project Engineering Director in control construction schedule, construction quality, cost.
- Prepare draft of project construction report (weekly & monthly) on the current situation internally by creating appropriate documents.
- Attend and record, make meeting minutes in English.
- Making draft of business letter, submit and receive NVY project’s documents and letters.
- Cooperate with Vietnam contractors and Japanese partners to check site and organize their comments and feedbacks.
- Check drawings and give feedbacks to enhance the usage and quality.
- Giving proposals to JV partners, to enhance the construction quality, reporting defects on site, and sharing feedbacks for drawing check
- Communicate well with JV partner’s engineer team in Vietnam and understand their intention, and create a good relationship
- Interpret conversation
- Other relevant tasks on request by Project Manager and / or Project Engineering Director.
Requirements:
- University graduated, degree in Engineering Department
- Experience: 5 - 7 years for Engineering role OR 2 - 5 years for Assistant Project Manager
- Experience of high-rise condominium and low-rise detached house projects.
- Experience working for a General contractor, Real Estate Developer, or a Construction Management Company also, experience working at a foreign company is highly recommended.
- Knowledge of MEP and Infrastructure is highly recommended.
- High proficiency in speaking and writing English.
- PC skills (CAD, Microsoft Office) and Internet use.
- Ownership of assigned tasks, cooperative, flexible, keen to learn new areas.
- Capability to make reports and record meeting minutes
Benefits
- 12 annual leave days per year
- Review annual fixed salary increase
- Pay 100% full salary insurance
- Tokio Marine Insurance
- Performance Bonus Twice/ year
- Working hours: 8:00 ~ 17:00 (Mon - Fri)
BAT Group được thành lập vào đầu năm 2009, trong bối cảnh nền kinh tế nước ta đang gặp nhiều khó khăn, thách thức. Với khát vọng thành công và ý chí mạnh mẽ đội ngũ lãnh đạo trẻ, BAT Group xác định lấy hoạt động thi công cơ điện, phòng cháy chữa cháy làm nòng cốt trong giai đoạn đầu.
Sau hơn một thập kỷ xây dựng và trưởng thành, BAT Group đã vươn mình trở thành doanh nghiệp đa lĩnh vực, có tốc độ phát triển thần tốc.
Với số lượng 10 nhân viên từ lúc thành lập đến nay đã tăng lên con số hơn 300 nhân sự chính thức và gần 400 nhân sự thời vụ tại các dự án trong và ngoài nước. Từng bước khẳng định tầm vóc trên thương trường với hàng loạt công trình, dự án lớn tại Việt Nam, Lào, Cam-pu-chia, Trung Quốc, cùng nhiều bạn hàng, đối tác cung ứng thiết bị từ Nhật, Đài Loan, Pháp, Đức, Italy