Company Overview:
- Industry: Headwear Manufacturer
- Over 40 clients all over the worlds with over 60 Brands
- Opening a new sales office in Hanoi and looking for the first founding member to lead all overall general administration tasks
Job Responsibilities:
- Accounting
- General affairs
- Recruiting
- General human resource management
- Various administrative tasks
Job Requirements:
- At least 5 years of experience in accounting (have exp in GA, HR, Admin is a big plus)
- University degree in accounting
- Good English communication skills
- Korean language (preferred, not required)
- Experience with new tools like Notion, Trello, and Microsoft Teams (preferred, not required)
Benefits:
- Competitive salary and comprehensive benefits (Negotiable)
- Working hours: Monday - Friday (08:00 - 17:00) and Saturday morning
- Working location: Phu Thuong, Tay Ho, Ha Noi, Vietnam
If you are interested in this job, please send us your CV and feel free to contact me for more.
- Quick support: 0374731767 - Ms Thy
- Mail: [email protected]
Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.
Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.