Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
- Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
- External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a KAM/ CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference (prefer Female)
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Communication in English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Phụ cấp khác:
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees - Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (Saturday flexible)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country. - Phúc lợi:
Competitive income compared to the market
Paid social insurance based on full salary
13th month bonus
Review of salaries once a year
High-class AON Health Insurance for manager level. - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Trên 30 Tr VND
Chúng tôi - VIHAMARK là thương hiệu thuộc công ty TNHH MTV Vihamark. Ngành nghề sản xuất kinh doanh là các mặt hàng chế biến, xuất nhập khẩu nước giải khát và rượu thuộc mặt hàng chất lượng cao, xác định bằng giấy phép sản xuất và lưu thông trên toàn quốc do Sở Y tế Hà Ɲội cấp. Với hệ thống phân phối mở rộng trên toàn quốc cùng số lượng nhân sự họat động ở hầu hết các tỉnh thành trên cả nước, chúng tôi muốn đem đến những sản phẩm chọn vị cho khách hàng.
Để thực hiện mục tiêu phát triển kinh doanh trong thời gian sắp tới, chúng tôi mong muốn tìm kiếm những cộng sự đồng hành phát triển cùng Vihamark.