Mô tả công việc
- Provides secretarial and administrative support to the General Manager, Deputy General Manager.
- Coordinates work with other executive and support staff to ensure a high performance, customer service-oriented work environment
- Types and/or drafts memoranda, correspondence, and other documents and reports often of a highly sensitive and confidential nature;
- Ensures materials and reports for signature are accurate and complete; proofreads and checks typed and other materials for accuracy, completeness and compliance with District standards, policies and procedures.
- Schedules, prepares agenda and meeting materials and types minutes for various meetings.
- Maintains the General Manager’s, Deputy General Manager’s and calendars; coordinates, arranges and confirms meetings.
- Receives telephone calls, providing information and handling issues that may require sensitivity and use of sound, independent judgment.
- Responds to requests for information and complaints, refers matters to appropriate District staff and/or takes or recommends action to resolve the request or complaint.
- Reviews, determines the priority and routes incoming correspondence, reports, requests and instructions; handles or refers matters as directed.
- Acts as liaison in coordinating matters between the General Manager’s Office and other department heads and managers.
- Refers or recommends referral of matters to appropriate departments and staff for action and report.
- Researches and assembles information from a variety of sources for the preparation of reports and correspondence for the General Manager.
- Represents the General Manager’s office and the District on internal committees and task forces and with external groups and organizations.
- Storing and keeping all confidential information
- Preparing monthly operational results for meetings with other hotels
- Taking minutes of Department Heads /Ex.Com meeting as requested
- Performs other duties as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Full benefit as Vietnam law
- Monthly service charge
- Duty meal
- Attractive salary
Yêu cầu công việc
Skill
- · Proficient in the use of Microsoft Office
- · Ability to type 45 WPM
- · Good communications and writing skills
- · Tasks and Project Management
Qualifications
- Diploma in Business or Secretarial Study
Experience
- At least 2 years of secretarial experience, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Please send CV directly to Hoteljob or email: hiring.imperialhotel.vn
Công ty Cổ phần Tập đoàn Bizman – Thương hiệu Bizman được thành lập và hoạt động từ năm 2003, tiền thân là đơn vị chuyên khai thác và kinh doanh bảng quảng cáo ngoài trời, sau hơn 13 năm hoạt động không ngừng và liên tục phát triển cả về quy mô cũng như mở rộng lĩnh vực kinh doanh. Đến nay Bizman đã đầu tư và sở hữu một hệ thống bảng quảng cáo tấm lớn trên hầu khắp các trục quốc lộ quan trọng của cả nước, các cửa ngõ đường bộ, đường hàng không hướng vào trung tâm các thành phố lớn Hà Nội, Hồ Chí Minh, Cần Thơ,… Đặc biệt Bizman đã đầu tư một hệ thống Xe đẩy hành lý trong các sân bay lớn như; Sân bay quốc tế Nội Bài, Sân bay quốc tế Tân Sơn Nhất,… và khai thác quảng cáo trên hệ thống Xe đẩy này. Bên cạnh đó Bizman còn là đối tác tin cậy trong việc Tư vấn xây dựng và phát triển thương hiệu, tổ chức sự kiện, sản xuất phim quảng cáo, thiết kế và in ấn, đã sát cánh với nhiều thương hiệu mạnh hiện nay trên thị trường Việt Nam. Với đội ngũ nhân viên được đào tạo chuyên sâu trong lĩnh vực hoạt động, Bizman đã và đang nỗ lực không ngừng để cống hiến mọi khả năng của mình cho sự phát triển của Quý khách hàng. Hơn nữa Bizman xin gửi lời tri ân tới tất cả Quý khách hàng truyền thống đã sát cánh và tin tưởng chúng tôi trong suốt nhiều năm qua.
Review Bizman
Môi trường ổn để gắn bò và làm việc. Phúc lợi hay lương mỗi người 1 nhu cầu 1 quan điểm (Rv)
HR hỗ trợ rất nhiệt tình trong suốt quá trình ứng tuyển và phỏng vấn
Làm việc 1 lần với bạn phụ trách kinh doanh thấy khá oke, thân thiện