Các phòng ban đang tuyển dụng tại THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO

Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Vận tải
Xây dựng

Việc làm THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO

Cập nhật 08/02/2025 00:54
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG H VÀ A (PANTIO)
Site Merchandising Coordinator
THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO
167 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/05/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

About Lovepop

Lovepop is on a mission to create one billion magical moments.  We combine art x engineering to create the most magical paper art cards & gifts.  Featured on Shark Tank in 2015, Lovepop has become one of the top 10 Shark Tank investments in lifetime revenue.  Lovepop consistently ranks in the top Google results for cards online, enjoys 18% national brand awareness, and has helped its customers create over 50 million magical moments.  Our vision is to be the #1 online card destination for cards and we are building the team of A+ talent that will take us there.


Accountabilities
  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned
  • Cross-Functional Collaboration:
  • - Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries)
  • - Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes
  • Category Page Optimization:
  • - Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion
  • - Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies


Qualifications
  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.)
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university
  • Fluent communication in English



Lovepop Values

Engineering: Curiosity to discover how the world works

Hunger: Desire to take on more than is expected

Magic: Delivering unexpected experiences

Connection: Building relationships with each other

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG H VÀ A (PANTIO)
THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
L1.1 + L1.1A khu nhà ở liền kề Hải Ngân, Thôn Nội, Xã Thanh Liệt, Huyện Thanh Trì, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Vượt qua đại dịch Covid 19 với sự phát triển mạnh mẽ, mở mới 28 showroom tại các vị trí đắc địa trên toàn quốc, Pantio đã liên tiếp hai năm được vinh danh Top 10 Tin dùng Việt Nam năm 2022, 2023 và Top 10 Thương hiệu – nhãn hiệu nổi tiếng Châu Á, Thái Bình Dương năm 2023. Tiếp nối thành công này, ngày 29/7, Pantio khai trương 5 showroom toạ lạc tại các vị trí đắc địa như Trung tâm thương mại (TTTM) Vincom Mega Mall Thảo Điền, TPHCM, TTTM Vincom Plaza TP Huế, TTTM Vincom Plaza Cao Lãnh, Đồng Tháp, TTTM GO! Quy Nhơn, TTTM GO! TP Nam Định, đạt con số gần 60 showroom trên toàn quốc.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Bóng đá
  • Cầu lông
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG H VÀ A (PANTIO) được thành lập vào năm 2010

Mission

Luôn đón đầu các xu hướng thời trang trên thế giới, Pantio hướng tới phong cách thời trang tối giản, trẻ trung và hiện đại. Cùng Pantio tự tin định hình phong cách thời trang của chính mình, để đón nhận thành công trong cuộc sống. “Pantio - Thấu hiểu từng phong cách”.

Những nghề phổ biến tại THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO

Bạn làm việc tại THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO

THỜI TRANG H VÀ A - PANTIO

Click để đánh giá