Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Trên 2 năm
Ngày đăng tuyển
13/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Forbes Vietnam community engagements: Create and execute branding and acquisition strategies for the Forbes Vietnam community to strengthen the community's identity, attract more members, and increase lifetime value (LTV).
- Ticket Sales Boost: Conceptualize and execute marketing initiatives to maximize ticket sales for our events, leveraging digital platforms, strategic advertising, and compelling promotions..
- Subscriber Base Growth: Contribute and implement plan to increase the numberticket buyers and subscribers for our magazine through targeted marketing campaigns across various channels.
- B2B Marketing Support: Collaborate with the B2B marketing team to develop and execute campaigns aimed at attracting potential clients and generating leads.
- Landing Page Optimization: Optimize landing pages to maximize conversion rates for subscription sign-ups and event ticket purchases.
- Email Marketing: Manage and optimize email marketing campaigns to nurture leads, engage subscribers, and drive conversions.
- Performance Analysis: Track and analyze campaign performance data, providing insights and recommendations to enhance marketing strategies and tactics.
- New Channel Exploration: Stay updated on emerging marketing channels and technologies to identify new opportunities for subscriber and ticket sales growth.
- Collaboration: Work closely with cross-functional teams to ensure consistent messaging, design, and branding across all marketing initiatives.
- Budget Management: Manage marketing budgets effectively, allocating resources to high-performing campaigns and optimizing return on investment.
- Reporting and Communication: Generate regular reports on campaign performance and present findings to key stakeholders.
Yêu cầu công việc
- 2 years experience in similar positions
- Proven experience in performance marketing, with a focus on driving subscriber and ticket sales growth.
- Strong understanding of digital marketing channels, including social media, email marketing, SEO, SEM, and display advertising.
- Experience in both B2C &B2B marketing and lead generation is highly desirable.
- Proficient in using analytics and tracking tools to measure campaign effectiveness and optimize performance.
- Excellent analytical skills with the ability to interpret data and draw actionable insights.
- Native Vietnamese with fluent spoken and written English.
- Strong project management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines.
- Creative mindset with the ability to develop innovative marketing ideas and campaigns.
- Strong communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams.
- Results-driven attitude and a passion for achieving targets and driving business growth.
Quyền lợi được hưởng
- Clear opportunities for advancement.
- Equipped with computers and tools for work.
- Social insurance, unemployment insurance, health insurance according to laws.
- 13th month salary.
- Paid leave and holidays, vacations.
Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0
Tọa lạc tại vị trí giao thông huyết mạch của tỉnh Hưng Yên, nhà máy Barett Smart Factory là nhà máy bia và đồ uống giải khát đầu tiênA tại Việt Nam đạt chứng chỉ LEED do Hội đồng Công trình Xanh Hoa Kỳ (USGBC) công nhận. Với niềm đam mê và mong muốn mang đến cho người tiêu dùng những ly bia hảo hạng; sản xuất bia và đồ uống chính là lĩnh vực đầu tiên tạo nên nền tảng cho Barett Smart Factory.
Tại Barett Smart Factory, chúng tôi tin rằng con người chính là nhân tố tiên quyết của quá trình sản xuất, vận dụng trí tuệ và kỹ năng điều khiển hoạt động của máy móc tinh nhạy và nghiên cứu những sản phẩm vượt trội. Chính vì vậy, chúng tôi là nhà máy đầu tiên trên thế giới sử dụng phần mềm tự động, Braumat V8.0 cho hệ thống điều hành nhằm giải phóng sức lao động của con người và đạt được hiệu quả sản xuất cao nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH đầy đủ theo quy định của pháp luật.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- nghỉ mát
- lễ tết
- sinh nhật
- hiếu hỷ,....
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Barett Smart Factory - Tự hào nhà máy tiên phong công nghệ 4.0 được thành lập năm 2011
Mission
- Nỗ lực không ngừng nghỉ để hoàn thiện và gia tăng giá trị đời sống, đặt lợi ích cộng đồng và phát triển bền vững là yếu tố tiên quyết
- Barett Smart Factory luôn đặt tiêu chuẩn chất lượng của sản phẩm là kim chỉ nam trong mọi hành động, cam kết mang đến những ly bia hảo hạng, khác biệt, đạt chuẩn chất lượng quốc tế.