Việc làm Headway

Cập nhật 02/12/2024 00:19
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TỐC ĐỘ
Nhân Viên Kế Toán Chi Phí (Cost Controller)
Headway 3.0★
1 đánh giá 28 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 09/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam

Mô tả công việc

- Supports the development, implementation and management of the resort's annual budget/business plan, with a focus on Sales & Marketing strategies.
- Working closely with the DOSM, continuously monitor competitive activity and implement any agreed changes to the property's sales and marketing strategy.
- Knows the business and keeps abreast of competition and customer trends, new products and legislation. Consults direct reports on operations needs and opportunities. Identifies and communicates potential new revenue opportunities to the hotel department heads influencing the development of plans to tap those opportunities.
- Manages multiple disciplines to continually drive total hotel revenue, maximize profitability, and improve colleague and guest engagement
- Maintains high performance levels in the department by setting smart goals and expectations in line with company priorities and hotel goals.
- Is highly visible and interacts with guests including meeting planners on a daily basis to obtain feedback on sales efforts, service levels, and overall satisfaction and to build long term relationships. Proactively develops and maintains effective relationships with internal and external key patrons, effectively responds to and resolves guest problems and complaints in a timely manner.
- Reviews Guest Satisfaction survey results, and other data to identify areas for improvement in relation to service, products and promotions. Reviews findings with all resort departments and ensures appropriate corrective action is taken.
- Observes behaviours, and provides timely feedback to individuals and/or leaders to ensure continuous improvement of service performance.
- Fosters an environment of teamwork where colleagues can communicate openly; keeps colleague informed of key business information.
- Celebrate successes and recognizes the contribution of team members; ensuring recognition occurs throughout the department and the hotel.
- Creates appropriate Personal Development Plans and develops team members based on their individual strengths, development needs, and career aspirations. Identifies future leaders within the hotel and ensures they have a Personal Development Plan to continuously grow within the company.
- Oversees training activities in conjunction with the Human Resources Department to ensure compliance with legal requirements, company's standards, and department learning needs.
- Assigns accountability to team members, drives and monitors the execution of the department strategic plan to ensure team delivers impressive results.
- Works with support department heads to ensure departmental strategies are aligned with the resort and company goals.
- Makes key decisions to keep the operations running smoothly sometimes with incomplete information and under tight deadline, pressure and reduced headcount.

Yêu cầu công việc

- Level of Education Bachelor
- Areas of study Hospitality Management, Sales and Marketing Management
- Professional experiences 3 to 5 years
- Languages essential English
- The ideal candidate will be a leader who is naturally hands on, with an on-site management style, good relationship building skills and the ability to prioritize and make effective decisions. Ideally you are a dynamic and entrepreneurial Manager who invigorates and motivates the operation with confidence. Pre-opening experience in a five-star resort in an EAM position is advantageous, as is having an in-depth knowledge of Sales & Marketing strategy and resort operations. Experience in Asia - preferably South East Asia.

Quyền lợi được hưởng

Thành phố Hội An,
Quảng Nam
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
44 Đường Nguyễn Văn Kỉnh, Khu Phố 01, Phường Thạnh Mỹ Lợi, TP Thủ Đức

Công ty Cổ phần Headway là chuyên gia thế giới về quản lý chuỗi cung ứng và là công ty logistics hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực logistics ô tô, logistics dễ hư hỏng, xuyên biên giới và dịch vụ kho bãi.

Headway cung cấp các dịch vụ tích hợp đầy đủ và trọn gói. Headway thiết kế các giải pháp hậu cần thông minh và khả thi cho từng yêu cầu của khách hàng.

Với hơn 20 năm kinh nghiệm, Headway tin rằng sự hợp tác cùng có lợi là chìa khóa cho sự phát triển chung. Mục tiêu của nó là cung cấp các giải pháp khả thi cho khách hàng để vượt qua những thách thức trong chuỗi cung ứng của họ. Headway không ngừng cải thiện khả năng cung cấp các giải pháp sáng tạo nhằm đáp ứng nhu cầu đang thay đổi của ngành.


Review Headway

3.0
1 review

20/11/2023
Sale Logistics tại Hồ Chí Minh

Tài liệu ít khi được review, Tư tưởng làm không xong thì thức đêm mà làm, tính OT thì bắt phải có lệnh, Bắt các vị trí phải trực 24/7 điện thoại (Fb)

Những nghề phổ biến tại Headway

Bạn làm việc tại Headway? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Headway

Headway

Click để đánh giá