Mô tả công việc
MAIN ROLES
- Verifies all articles on purchase orders, receiving records and the invoices of the suppliers.
- Verifies all articles on the return notes of merchandise and credit notes of the suppliers.
- Prepares the payment vouchers and account distribution of all invoices and credit notes of the suppliers.
- Checks the monthly statement of accounts from the suppliers against the accounts payable of the hotel.
- Keeps all accounts payable files up to date.
- Prepares a monthly trial balance of accounts payable in the case of payments by installments.
- Reviews and processes all purchase orders.
- Processes and reviews receiving documents.
- Processes and reviews invoices.
- Processes all Food & Beverage invoices for payment.
- Performs month end procedures.
- Complies with the hotel’s health, hygiene and safety policies.
- Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety.
- Performs any additional duties as assigned by the team leader
SUPPORTIVE ROLES
- Maintain a close, cooperative relationship with other departments to guarantee effective communication.
- Implement and coordinate cooperation as a supporting department for business operation.
- Ensure smooth work cooperation among departments and always provide support not to cause any interruptions in business operation.
- Manage and maintain smooth work cooperation with other departments
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary & benefit package.
- 02 months of probation with full salary.
- Insurance package.
- Clear career development plan with many engaging training courses (local & international).
- Duty meal provided by hotel.
- Annual helpful training courses (local & international).
- Wonderful working environment with professional team.
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
- Education: Graduated university in Accounting
- Experience: 1 year related experience or an equivalent combination of education and work experience
- Credentials: Working Experience in 5 Star Hotel Environment preferred
SPECIFIC JOB KNOWLEDGE, SKILLS AND ABILITIES
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office, have experience in using accounting software, SAP preferred
- Able to speak, read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Hoặc liên hệ Hotline: 024 3333 1089
Công ty Cổ phần Headway là chuyên gia thế giới về quản lý chuỗi cung ứng và là công ty logistics hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực logistics ô tô, logistics dễ hư hỏng, xuyên biên giới và dịch vụ kho bãi.
Headway cung cấp các dịch vụ tích hợp đầy đủ và trọn gói. Headway thiết kế các giải pháp hậu cần thông minh và khả thi cho từng yêu cầu của khách hàng.
Với hơn 20 năm kinh nghiệm, Headway tin rằng sự hợp tác cùng có lợi là chìa khóa cho sự phát triển chung. Mục tiêu của nó là cung cấp các giải pháp khả thi cho khách hàng để vượt qua những thách thức trong chuỗi cung ứng của họ. Headway không ngừng cải thiện khả năng cung cấp các giải pháp sáng tạo nhằm đáp ứng nhu cầu đang thay đổi của ngành.
Review Headway
Tài liệu ít khi được review, Tư tưởng làm không xong thì thức đêm mà làm, tính OT thì bắt phải có lệnh, Bắt các vị trí phải trực 24/7 điện thoại (Fb)