Tìm thấy 23 việc làm đang tuyển dụng
MM Senior Relationship Managerment Manager (40000893)
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
01/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
12 - 13 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Accountabilities (1)
- Customer Insight
- Collect / learn the assumptions and sources of potential customers (leads) to understand the characteristics, needs, markets, competitive banking products ... of the MM segment / key sub-segment assigned ./
- Collect and analyze information about existing customers, operational status / methods / business plans, financial statements, ... to understand customers, needs and be able to advise on business plan for customers.
- Products and Price:
- Standard products and services, product packages and business programs including mobilization, credit, services, commercial finance, forex, derivative products and investment in MM customers according to TCB's regulations from time to time.
- Price policy based on financial plan with customers (ACP) / risk (RORWA) /efficiency on risky assets (TOI / RWA)/life cycle value of customers (CLV) according to Techcombank regulations.
- collect information, competition policy of portfolio management customers.
- Sales and service:
- Establish relationships with new business customers according to leads assigned or self-search
- Manage and develop existing customer portfolio (sales, quality, structure ...), promote upsale, cross-sell to increase wallet share and portfolio quality according to TCB's strategic direction.
- Financial consulting for customers: Coordinate with product sales departments and related units to develop overall, optimal financial solutions to ensure customers are best served according to the service model regulated by TCB from time to time.
- Make sales and service plans with each customer through ACP and implement customer relationship strategy oriented by TCB
- Customer care: Responsible for taking care of customers in the management list, fully implement service quality standards, commitments to quality of service according to TCB's regulations to increase customer experience and satisfaction at TCB
- Risk management
- Be responsible for end-to-end credit risk management on the portfolio managed by the Client. Directly perform / coordinate with Risk Management Division to appraise customers;
- Credit appraisal: Collect records, documents; check, supervise, update relevant information about customers, customer's business situation to serve customer appraisal, propose solutions and submit for approval.
- Post-credit management: Manage, supervise after credit granting, identify early warning signs and implement risk handling instructions/directions. Manage the debt collection process for customers, participate in the debt settlement process according to regulations.
- Grasp and absolutely comply with regulations on operational risk management.
- Actively identify and manage operational risks related to the customer portfolio being managed
- Operation
- Absolutely comply with regulations, processes, instructions ... related
- Organization và Human Resources:
- Develop yourself to fulfill your role and adapt to work-related changes.
- Closely cooperate with related positions, towards the common goal of the unit and the bank.
- Effective management:
- Effectively manage the customers portfolio assigned according to the instructions and regulations of TCB.
- Strictly manage business performance compared to assigned targets.
- Other jobs
- As assigned by the line manager
- University degree prioritizes Economics / Finance / Banking / Business Administration / Accounting / Auditing
- Experience: Minimum of 12 years in the field of sales, appraising business customers.
- English: Minimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
VNVC
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
198 Hoàng Văn Thụ, P. 9, Quận Phú Nhuận
Hệ thống tiêm chủng VNVC (thuộc Công ty Cổ phần Vacxin Việt Nam chính thức đi vào hoạt động từ tháng 6 năm 2017. Trong bối cảnh thế giới đang phải đương đầu với tình trạng biến đổi phức tạp của các chủng vi khuẩn gây bệnh cũng như sự thiếu hụt vắc xin tại Việt Nam như hiện nay, Hệ thống tiêm chủng VNVC ra đời nhằm cung cấp cho trẻ em Việt Nam những loại vắc xin có chất lượng tốt nhất cùng với hệ thống phòng tiêm chủng an toàn, hiện đại và cao cấp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Công Ty Cổ Phần Vacxin Việt Nam được thành lập năm 2017.
Mission:
- Với mục tiêu trở thành hệ thống Trung tâm tiêm chủng hàng đầu tại Việt Nam, ngoài việc xây dựng hệ thống phòng tiêm hiện đại, an toàn, các sản phẩm vắc xin của chúng tôi luôn được chọn lọc kỹ lưỡng từ đầu vào bao gồm nguồn gốc, xuất xứ với các thương hiệu uy tín. Bên cạnh đó, chúng tôi cũng luôn chú trọng vào việc đem lại sự thuận tiện, thoải mái và yên tâm nhất cho khách hàng. Mỗi phòng tiêm đều trang bị các thiết bị bảo quản vắc xin hiện đại, đạt tiêu chuẩn, được nhập khẩu từ các nước tiên tiến như Đức, Nhật Bản… Đôi ngũ Bác sĩ khám sàng lọc và tư vấn cùng với đội ngũ nhân viên Y tế được đào tạo bài bản và chuyên biệt về tiêm chủng. Phòng tiêm với đầy đủ các trang thiết bị y tế theo quy chuẩn vệ sinh và an toàn. Không gian phòng chờ trước tiêm và sau tiêm rộng rãi, thoáng mát, đầy màu sắc cuốn hút, tạo sự thân thiện với các bé và gia đình. Hãy đến và cảm nhận sự thoải mái, tiện nghi mà chúng tôi dành cho Quý khách hàng.
Review VNVC
2.1
15 review
21/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên QA
tại Hà Nội
Không tuân thủ quy định với QA
21/11/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hà Nội
Công ty gì không có chế độ nghỉ mát cho nhân viên, phải đi làm t7 chủ nhật ngày lễ
07/11/2024
★
★
★
★
★
Điều dưỡng viên
tại Hà Nội
Công ty tổ chức học, hội thảo trong ngày nghỉ quá nhiều
Những nghề phổ biến tại VNVC
Bạn làm việc tại VNVC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
VNVC
Click để đánh giá