Mô tả công việc
• Registers and rooms all arrivals according to established procedures.
• Performs check in, check out, room change procedures and ensures all data are fully entered correctly into the hotel systems in accordance with reservation.
• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received/sent.
• Attends to guest complaints, inquiries and requests; escalates problems to supervisor/Assistant Manager if he/she is unable to assist.
• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a high level of satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
1. LEAVE - NGÀY NGHỈ
- 2 day - off per week/Hưởng 2 ngày nghỉ/tuần.
- At least 12 Annual Leave per year/Ít nhất 12 ngày phép/năm.
2. ALLOWANCE - TRỢ CẤP
- Service charge/Thưởng phí phục vụ hàng tháng.
- Relocation allowance/Trợ cấp chi phí di chuyển nhận việc.
- Home leave allowance/Trợ cấp thăm nhà.
- Rest & Relaxation allowance (depends on job band)/Trợ cấp nghỉ dưỡng (tùy cấp bậc).
3. INSURANCE - BẢO HIỂM
- 24/7 Insurance provided by the Resort from start date/Được Khu nghỉ dưỡng mua bảo hiểm tai nạn 24/7 từ ngày đầu nhận việc.
- CompulsoryInsurance by Law/Được đóng các loại bảo hiểm bắt buộc theo quy định nhà nước.
4. OTHER BENEFITS - CÁC PHÚC LỢI KHÁC
- Accommodation at Staffhouse, meal, bus to work (free)/Được cung cấp phòng ở tại Nhà nhân viên, bữa ăn, xe đưa đón đi làm (miễn phí).
- Birthday voucher and celebration/Được tổ chức sinh nhật và phiếu quà tặng.
- Discount on resort service, IHG employee rate/Được hưởng giảm giá sử dụng dịch vụ tại resort, đặt phòng giá nhân viên IHG.
Yêu cầu công việc
1. Education: High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent.
2. Service years in the field: 01- year experience in customer service or switchboard operator.
3. Knowledge and skills:
- Strong communication skills when interacting with others; demonstrated ability to effectively interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office and Guest Services related System.
- Good problem solving and organizational skills.
4. Language:
- Others: Chinese, Korean, Russian... (listening, speaking, reading and writing).
- English (listening, speaking, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
- Hotline: 0911 815 105