Việc làm Xây dựng và Nội thất AMAVI

Cập nhật 29/09/2024 20:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Xây dựng và Nội thất AMAVI
Key Account
Xây dựng và Nội thất AMAVI
30 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 124 Điện Biên Phủ

Mô tả công việc

PCA is looking for a Key Account Executive in HCMC Office. You will play a vital role in managing our client relationships, ensuring their satisfaction, and facilitating smooth communication between clients and internal departments.

Responsibilities:

  • Monitor personal and group email accounts daily to stay updated on client communication.
  • Receive and address customer complaints and problems promptly then forward them to relevant departments.
  • Handle customer inquiries and requests via emails, phone calls, and WhatsApp messages.
  • Draft and send emails to clients in adherence to guidelines provided by superiors.
  • Review and provide feedback on emails drafted by other members of the Operations team.
  • Assist in preparing bank documents required for opening company bank accounts for clients.
  • Provide guidance to clients regarding capital contribution for their companies and ensure follow-up on related matters.
  • Coordinate the delivery and receipt of working documents to and from clients as necessary.
  • Prepare and deliver legal documents pertaining to clients' companies.
  • Offer support to clients on various bank-related issues such as internet banking login problems and preparing necessary documents for international payments.
  • Proactively engage with customers on annual holidays to send gifts and maintain positive relationships.
  • Collaborate with other departments to assist in tasks as needed.
  • Perform other tasks assigned by superiors.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor's degree in law, economic law or related field.
  • Have at least 1-3 years of experience in customer service or account management
  • Fluent in English (both written and spoken) with professional email writing skills.
  • Proficient in Microsoft Office (Word; Excel;....
  • Excellent communication and organizational skills
  • Attention to detail and accuracy in handling documents.
  • Self-starters are highly motivated with the ability to multitask and complete tasks within time and deadlines.

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

  • Competitive salary, monthly bonus negotiated according to skills and experience
  • Professional, dynamic, modern workplace
  • Customers are almost all foreigners who come from diverse cultures.
  • Annual salary review based on individual's and team’s performance
  • Daily fruit snack benefit, providing employees with a bowl of fresh fruit every afternoon
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Xây dựng và Nội thất AMAVI
Xây dựng và Nội thất AMAVI Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

31/05/2016 Công ty TNHH AMAVI chính thức được thành lập, chuyên sản xuất thi công xây dựng nội thất, xuất khẩu với tiêu chí kinh doanh: “Uy tín và hiệu quả”.

Với lợi thế là đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo, chúng tôi đặc biệt chú trọng đến chất lượng tiến độ, đáp ứng được toàn bộ các hạng mục công việc có liên quan đến thiết kế, thi công, hoàn thiện.

Những nghề phổ biến tại Xây dựng và Nội thất AMAVI

Bạn làm việc tại Xây dựng và Nội thất AMAVI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xây dựng và Nội thất AMAVI

Xây dựng và Nội thất AMAVI

Click để đánh giá