Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Receive recruitment requests from departments.
- Search for and screen CVs and application documents.
- Contact candidates to schedule interview appointments.
- Organize interviews to meet the company’s recruitment requirements.
- Send job offer letters to successful candidates.
- Carry out procedures for onboarding new employees.
- Store and manage employee records systematically.
- Assist in preparing company office documents.
- Organize and conduct training on professional skills and company culture for employees.
- Negotiate with candidates regarding working conditions, salary, and benefits as per company policy.
- Other tasks as assigned by BOD.
Yêu Cầu Công Việc
- Age from 19 to 30 years old.
- Graduate in Human Resources, Business Administration, or other related fields.
- Have 1 to 2 years of experience in recruitment.
- Good communication skills, flexible in handling situations.
- Knowledge of HRM is an advantage.
- Mastery of the recruitment process and candidate record management.
- Good communication skills in English.
- Enjoy full employee benefits (labor contract, social insurance, annual leave, holiday bonuses, etc.)
- Professional working environment with a clear career advancement path.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 19 - 30
- Lương: Trên 8 Tr VND
CÔNG TY CỔ PHẦN XHOME VIỆT NAM là công ty thiết kế và thi công nội thất và kiến trúc lớn nhất Việt Nam. Hệ thống Showroom & Chi nhánh X'HOME trải dài khắp 3 Miền: HÀ NỘI, HẢI PHÒNG, QUẢNG NINH, MIỀN TRUNG, ĐÀ NẴNG, SÀI GÒN. Là Doanh nghiệp duy nhất có thể cung cấp đầy đủ trọn gói các sản phẩm dịch vụ từ Thiết kế thi công nội thất đến Xây mới, cải tạo. Cung cấp các sản phẩm trang trí gia đình, Thiết bị đồ dùng nhà bếp, Đồ gia dụng.