Việc làm Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Cập nhật 11/10/2024 13:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Assistant Manager, Warehouse - Operations, Shopee (location. Nha Trang)
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
12 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About The Team

  • SBS stands for Serviced by Shopee. We are the largest fulfillment center in Vietnam, providing brands with end-to-end logistics solutions, from warehousing service to order fulfillment service.
  • Manage 50,000 sqm of ecom warehouse footprint in the North and South with 350 seasoned specialists (SBS office and warehouse team, including FTE + BPO FT).
  • Manage a diversified brand portfolio, working with market leaders in FMCG, High Tech, Homecare, Fashion. Flexible operation capability with the ability to scale up to 10 times volumes during campaign days.
  • Young, dynamic team with average age between 25 and 35.

Job Description

Act as the acting warehouse manager during the shift that you are in charge of, during daily operations and campaigns.

  • Ensure health, safety and employee well-being in the warehouse
  • Make sure that the operation team comply with all the safety, hygiene, health and security guidelines on a daily basis.
  • Put people’s physical and mental well-being at the top of our priority list. Escalate to top management if identifying any risk, as per the company guidelines.
  • Ensure that no incidents happen in the warehouse.
  • Operation performance:
  • Manage daily operation and monitor key metrics of Inbound, Outbound , Inventory and Returns team. Make sure that the team adhere to all operation SOP to achieve the results.
  • Be the key point of contact for operation escalations and exceptional case handling. Timely escalate and keep the top management team updated of any issues that could potentially lead to crisis.
  • Work with key stakeholders to propose and align on key operational targets monthly, including but not limited to cost, productivity and service level.
  • Own the operation metrics. Closely monitor and drive key metrics that your team is in charge of. Make sure that the team hits the target in terms of productivity and service level during daily operations and campaigns.
  • Projects: Continuous Improvement projects and ad-hoc project initiation and execution:
  • Collaborate with the project team to enforce continuous improvement knowledge.
  • Work closely with the project team to initiate and execute Continuous Improvement and cost-saving projects.
  • Work closely with the project team to execute warehouse’s tasks in cross-function projects to improve buyer/ seller experience.
  • Lean leadership and People development:
  • Train, coach and build the team on the job, to develop their soft skills, technical operation capabilities and leadership skills.
  • Communicate effectively with the team to help them understand the business priorities. Deliver the vision, inspire them and engage people to work together towards the same goal.
  • Lead by example.
  • Culture
  • Drive a collaborative and open-minded culture where people feel safe and encouraged to exchange ideas, support each other within the team and outside the team.

Requirements

  • At least 3 years experience in management roles with proven track record in leadership.
  • Experienced with ecommerce warehouse operation is a plus.
  • Result-driven with an outstanding proven track record. Got this instinct to deliver what you promise.
  • Open-minded, ambitious, flexible and very fast-to-action.
  • Demonstrate can-do spirit, and the commitment to deliver and make things happen.
  • Strong data skillset or field operation experience.
  • Having both skills (strong data skillset & field operation experience) is a big plus.
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Dịch vụ Hàng Không Nội Bài
Dịch vụ Hàng Không Nội Bài Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm

Công ty cổ phần Dịch vụ Hàng không Nội Bài (NBAS) là đơn vị kinh doanh hệ thống phòng khách thương gia tại các Cảng hàng không Việt Nam có trụ sở chính tại Tòa nhà N02 - T1 - Khu Đoàn Ngoại Giao, phường Xuân Tảo, quận Bắc Từ Liêm, TP Hà Nội.

Năm 2018 Công ty NBAS vận hành và quản lý PKTG Sông Hồng tại nhà Ga T1, T2 Cảng hàng không Quốc tế Nội Bài.

Trải qua 4 năm hoạt động hệ thống PKTG Sông Hồng đã khẳng định được vị thế của mình trong ngành dịch vụ hàng không. Tháng 01 năm 2023 Công ty NBAS đã được lựa chọn là đối tác với Tổng công ty Cảng hàng không Việt Nam trong việc hợp tác kinh doanh dịch vụ PKTG tại 16 Cảng hàng không trải dài từ Bắc vào Nam. Mỗi phòng khách tại các Cảng hàng không trong chuỗi hệ thống dịch vụ của Sông Hồng có thiết kế đặc trưng riêng theo từng vùng miền để mang lại những trải nghiệm văn hoá riêng cho khách hàng.

Hiện tại đối tác của Công ty NBAS là các hãng hàng không quốc tế Các hãng hàng không quốc tế 4, 5 sao: Japan Airlines, Cathay Pacific, Singapore Airlines, China Southern Airlines, Asiana Airlines...; Hãng hàng không Việt Nam: Bamboo Airways, Vietjet Air; Liên minh sử dụng PKTG toàn cầu: Priority Pass, Lounge Key, Dragon Pass...và các doanh nghiệp lớn trong nước.

 

Những nghề phổ biến tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Bạn làm việc tại Dịch vụ Hàng Không Nội Bài? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Dịch vụ Hàng Không Nội Bài

Click để đánh giá