Mô tả công việc
Develop, update, and maintain testing standards and procedures;
Prepare test strategies and coordinate the preparation of test plans to fulfill testing requirements;
Define product test cases and criteria for acceptance;
Responsible for Functional Requirement Specification (FRS), Integration Test, User Acceptance Test (UAT), User Manual & User Training, Requirement Change Request and related items in all phases of the system development life cycle;
Timely and accurate completion of manual testing as required including regression, system integration and ad hoc testing;
Resolve testing process questions/issues;
Develop and execute testing scripts to automate tests;
Determine time estimates and resolve issues promptly;
Responsible for test environment setup and configuration;
Complete defect reports and verify any fixed issues that are completed.
Yêu cầu công việc
Good sense in locating bugs and QA processes;
At least 5 years of hands- on experience in Quality Assurance (QA) or Software Testing, with a strong background in both manual and automated testing.
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration, or a related discipline.
Excellent English communication skills.
Hands- on experience in test scheduling and test plans and knowledge of testing tools and software QA methodologies;
Nice to have:
Proactive and independent thinker but good team player;
Good command of written and spoken Mandarin.
Excellent attention to detail;
Good time management and communication skills;
Experience in managing and coaching QA team is an advantage.
Self- starter with the ability to work multitask and under pressure;
Personal Characteristics:
Methodical and organized.
Curious and driven to learn.
Works well both independently and collaboratively.
Excellent communication skills & leadership.
Technical writing skills.
Quyền lợi
You will have:
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Participate in internal training programs to improve skills
Be consulted and oriented on a clear career path
Review salary twice a year
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working
Attractive salary
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Performance bonus every quarter/year depend on the entire company‘s performance
With other benefits:
13 days of annual leave per year
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Social Insurance according to Labor Law
Annual premium health check
Opportunities to obtain international certificates.
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:30:03
Payoo là sản phẩm của Công ty Cổ phần Dịch vụ Trực tuyến Cộng Đồng Việt (VietUnion), được đầu tư bởi Công ty Cổ phần Xây dựng Sài Gòn và NTT Data – Tập đoàn Công nghệ Thông tin hàng đầu Nhật Bản. Dịch vụ Thanh toán Payoo được Thống đốc Ngân hàng Nhà nước cấp phép hoạt động trong lĩnh vực trung gian thanh toán vào ngày 18/02/2009, nhằm giúp cho người dùng có thể thanh toán một cách dễ dàng, nhanh chóng và tiện lợi hơn. Hiện nay dịch vụ thanh toán mà Payoo đáp ứng tốt nhu cầu thanh toán hóa đơn của khách hàng. Ngoài internet banking, quầy giao dịch ngân hàng, khách hàng còn có thể thanh toán hóa đơn trên trang www.payoo.vn và hệ thống máy POS đặt tại hơn 2500 điểm thanh toán có uy tín và quen thuộc với người dân trên toàn quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia Bảo hiểm sức khỏe toàn diện, 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding: ít nhất 2 lần/năm đi trong nước/nước ngoài
- Hoạt động thể thao sôi nổi, hào hứng: chạy bộ/ đá banh/bơi lội/ cầu lông/bóng chuyền, thường tổ chức giải nội bộ hoặc liên công ty.
- Hoạt động văn hóa/ đội nhóm/xã hội: teabreak/ karaoke/xem phim/ tiệc mừng các ngày lễ…
Lịch sử thành lập
- Ngày 14/01/2008, Công ty Cổ phần Dịch vụ Trực tuyến Cộng Đồng Việt (VietUnion) được thành lập
- Ngày 18/12/2009, dịch vụ ví điện tử Payoo được NHNN cấp phép hoạt động trong lĩnh vực trung gian thanh toán.
- Tháng 10/2011, Tập đoàn NTT Data – Tập đoàn Viễn thông và công nghệ thông tin hàng đầu Nhật Bản, chính thức đầu tư vào VietUnion.
- Năm 2012, VietUnion là đơn vị đầu tiên và dẫn đầu thị trường về triển khai thanh toán hóa đơn và các tiện ích khác qua máy POS tại các hệ thống siêu thị, cửa hàng ICT, cửa hàng tiện lợi, bưu điện, khu chung cư và các chi nhánh ngân hàng.
- Tháng 11/2015, VietUnion được NHNN cấp phép chính thức cho 4 dịch vụ trung gian thanh toán
- Đến nay, Payoo đã liên kết với gần 25.000 điểm trên toàn quốc, thanh toán gần 1.000 loại hóa đơn tiện ích khác nhau. Với lượng người dùng lớn và thường xuyên, tổng giá trị giao dịch qua Payoo đạt gần 100.000 tỷ VND/năm.
Mission
VietUnion luôn nỗ lực để phát triển Payoo trở thành một nền tảng thanh toán an toàn, hiện đại và thuận tiện để phục vụ khách hàng qua kênh trực tuyến cũng như truyền thống. Chúng tôi đặc biệt chú trọng phát triển các lĩnh vực: Thanh toán hóa đơn, các giải pháp thanh toán cho Thương mại điện tử, Chính phủ điện tử, Chuỗi nhà hàng cũng như các cửa hàng bán lẻ.
Review DỊCH VỤ TRỰC TUYẾN CỘNG ĐỒNG VIỆT - PAYOO
Được học tiếng Anh, tiếng Nhật gần như là miễn phí(RV)
Môi trường năng động, sếp rất giỏi (RV)
Được học tiếng Anh, tiếng Nhật gần như là miễn phí.(IT)