Mô tả công việc
• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
• Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Excellent spoken English is a must.
• Excellent customer service skills
• Passion and desire to develop in the IT industry.
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Full salary during the probationary period
Khác
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
Competitive salary depending on experience
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of D
Công ty cổ phần dịch vụ y tế Việt Nhật (VJM) là công ty quản lý hệ thống phòng khám quốc tế tiêu chuẩn Nhật Bản mang thương hiệu T-Matsuoka (TMC). Hệ thống phòng khám TMC trải dài khắp 3 miền Bắc, Trung, Nam và tập trung tại các tỉnh/thành phố lớn, có nhu cầu cao về dịch vụ y tế. VJM mang đến cho khách hàng dịch vụ y tế trọn vẹn, đa dạng theo tiêu chuẩn chất lượng cao của Nhật Bản, hướng tới các đối tượng khách hàng có ý thức chăm sóc và bảo vệ sức khỏe bản thân. VJM phục vụ khách hàng bằng sự tận tâm, trách nhiệm và tấm lòng của mỗi cán bộ bác sỹ với mục tiêu phát triển hệ thống y tế của đất nước sánh ngang với các nước phát triển trên thế giới thông qua sự hợp tác hỗ trợ của đối tác Nhật Bản.