Mô tả công việc
1. To design the annual sales and marketing plan, based on the previous research, investigation and analysis of the market trends (national and international). To review the development of the plan and take appropriate actions in order to achieve the sales goals and improve the sales results.
2. Establish the individual goals for the sales and marketing managers/ sales managers in order for them to achieve the general goals of the department.
3. To design the annual budget including the product and service goals and revenue objectives.
4. Prepare the occupancy forecast in order to establish a correct price policy, adapted to the different potential customers (groups, key accounts, tour operators…), and with the approval of the General Manager.
5. Provides marketing and sales information, statistics and reports for the General Manager and Head Office.
6. To successfully attend to the key accounts and maintain permanent contact with them, detecting the potential customers and accounts within the market segmentation and customers’ geographic origin.
7. To assure that the sales managers correctly organize and successfully execute the visits to the clients and review those visit reports and to make suggestions for any necessary improvements in order to achieve the goals.
8. Assure, coordinate and follow up the presence of the hotel at the trade fairs, expositions, conventions events, and promotional tours according to the programme established in the Marketing Plan.
9. Review and ensure that negotiations, contracts with the different companies and credits for clients are made according to the policies and established procedures that protect the interests of the hotel.
10. Review monthly P&L statements and find ways to improve the performance of the Hotel.
11. Advise the General Manager / Board of Directors development plan to achieve the set KPI
12. Conduct Departmental meeting once every week.
13. Keep abreast of the competitor’s activities on a weekly basis.
14. Prepare and implementation of the yearly advertising and Promotions together with the public relations team.
15. Organize and promote, in cooperation with the Food & Beverage Department special projects to stimulate Food & beverage sales within the community, including, but limited to, tournaments, balls, parties, gastronomic festivities, etc.
16. Ensure maximum exposure in the internet with the assistance of the Ecommerce Executive/Manager.
17. Enhance the image of the hotel in the local community.
18. Attend at least 6 Community Involvement Projects a year
19. Responsible of developing new market.
Quyền lợi được hưởng
- Compatitive salary
- To have a lot of chance with the new project of Group
- Friendly environment
- Meals at Canteen
- A lot of other compatitive benefits
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Sale-marketing related fields.
- Flexible, dynamic and open-minded.
- Problem-solving and negotiation skills.
- Ability to work under high pressure, being honest and highly responsible.
Yêu cầu hồ sơ
- Tel: 0901172288 (HR)
Định vị là đơn vị tiên phong trong dịch vụ quản lý tài sản và đầu tư tài chính chuyên nghiệp chuẩn quốc tế, EMIR không chỉ mang đến cho khách hàng những trải nghiệm đầu tư hiện đại mà còn hướng đến sự an toàn và sự phát triển bền vững của khách hàng.
Để đáp ứng nhu cầu của mọi nhà đầu tư sành điệu, EMIR kết hợp thiết kế nên các sản phẩm tài chính sáng tạo được thẩm định khắt khe, đòi hỏi sự minh bạch tuyệt đối từ đơn vị đối tác; tiên phong kiến tạo hệ thống đầu tư hiện đại với cơ chế công khai, được quản lý giám sát bởi các đơn vị lớn có tên tuổi.
Công tác phát triển nguồn nhân lực là một trong những hoạt động trọng tâm trong chiến lược phát triển của Công ty. Tại EMIR, các cán bộ được làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp, được đào tạo nâng cao nghiệp vụ cùng với đó là cơ hội thăng tiến rộng mở cho mọi thành viên của Công ty.