Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Hành chính
Tài chính - Kế toán
Xây dựng
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Vận tải
Nghệ thuật - Thiết kế
An ninh - Bảo vệ
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Nghiên cứu và Khoa học
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Cập nhật 19/10/2024 10:01
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Tập đoàn Đầu tư Xây dựng Cầu đường Sài Gòn
Total Rewards Lead (Fmcg)
Xây dựng Cầu đường Sài Gòn
80 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Company: Bien Hoa Consumer (TTC AgriS Group)
Location: 62 Tran Huy Lieu str, Phu Nhuan Dist, HCMC
Job Description
1/ Policies and Procedures
- Provision of a comprehensive total rewards solution for the organization
- Lead the review of the remuneration strategy, remuneration policy, remuneration systems, and guidelines
- Guide and assist in the development, implementation, and administration of rewards and employee benefits policies
2/ Remuneration
- Serve as a liaison with reward companies on compensation and benefits issues for salary benchmarking purposes
- Conduct market analysis and ensure that all programs (pay structures, benefit plans, etc.) are competitive
- Engage in wider remuneration and benefits communities and participate in industry activities by providing appropriate insights and inputs
- Advise the organization on compliance requirements of reward policies, relevant systems and tools
- Monitor the impact on budget and payroll margins and advise the organization accordingly
4/ Staff appointment analysis
- Provide recommendations on salary offers and promotions in accordance with the organization's policies to prevent anomalies
- Ensure that the quarterly appointment reports are prepared and analyzed to ensure the effectiveness of our attraction and retention strategy
5/ Annual performance reviews
- Manage the organization's annual performance process ensuring that contracting and assessments are done periodically
- Lead the promotions cycle processes and provide analysis of the impact of the outcome to ensure efficiency and effectiveness
- Assist in drafting submissions to the organization's leadership and BoD
6/ Bonus program
- Coordinate the annual bonus process and its implementation
7/ Staff turnover analysis
- Ensure that staff turnover analysis is provided quarterly and the organization is informed of major challenges
- Ensure consolidated turnover reports are submitted annually in preparation for annual increases
- Establish the effectiveness of the organization's attraction and retention strategy
8/ Benchmarking and survey participation
- Conduct internal and external benchmark studies to ensure that the organization's salaries, incentives, and retention strategy are competitive and responsive to the market
- Participate in salary, benefits, and relevant industry surveys and provide a proactive review of market pay and benefit position
- Participate in salary and wage movement surveys to determine annual increases and prepare annual budgets
- Ensure understanding of survey processes and interpretation or results in the organization
- Oversee that the job matching exercise is done to ensure the accuracy and relevance of the information provided for benchmarking
9/ Employee Recognition
- Review the recognition statement document periodically to ensure its relevance and alignment with organizational objectives
- Ensure alignment between organization-wide and unit recognition statements
- Facilitate the organization's wide program biennially
- Prepare presentations to the organization's leadership for approval
10/ Long-term and short-term incentives
- Review and maintain the awards policy for relevance
- Develop and maintain short-term incentives for the organization

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in human resources, business administration, finance, or a related field
Minimum 5 years of experience in total rewards within fields of FMCG, retail,...
Have experience working with rewards service providers (Mercer, Hay, Willis Towers Watson)
Experience in designing and implementing total rewards programs
Strong knowledge of local and federal laws related to compensation and benefits
Proficient in Microsoft Office and HRIS systems
Excellent analytical and problem-solving skills

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Tập đoàn Đầu tư Xây dựng Cầu đường Sài Gòn
Xây dựng Cầu đường Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
229 Phạm Văn Đồng, Phường 01, Quận Gò Vấp, TP. HCM

Được thành lập ngày 23/05/2015, theo quyết định của Sở kế hoạch đầu tư thành phố Hồ Chí Minh.

- Ngành nghề kinh doanh chính:

  • Xây dựng công trình đường sắt và đường bộ
  • Bán buôn vật liệu, thiết bị lắp đặt khác trong xây dựng 
  • Hoạt động kiến trúc và tư vấn kỹ thuật có liên quan
  • Quản lý khai thác bảo dưỡng duy tu đường bộ
  • Quản lý khai thác bảo dưỡng duy tu Hầm
  • Đại lý bảo hiểm, Đại lý vé máy bay
  • Kinh doanh bất động sản, quyền sử dụng đất thuộc chủ sở hữu, chủ sử dụng hoặc đi thuê.
  • Đầu tư tài chính Sau hơn 2 năm hoạt động, đến nay, SBRC đã và đang trở thành một tập thể lớn mạnh và phát triển bền vững.

Những nghề phổ biến tại Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Bạn làm việc tại Xây dựng Cầu đường Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Xây dựng Cầu đường Sài Gòn

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo