- Competitive Salary
- International Environment
- Working on the latest tech for the Insurtech Market Leader
At CoverGo, our mission is to empower all insurance companies to make insurance 100% digital and accessible to everyone.
- We are a leading global no-code insurance platform for health, life, and P&C
- We're the winner of the Insurtech of the Year in all of Asia and other awards globally
- We work with insurance enterprise clients such as AXA, Bupa, MSIG, Dai-ichi, Bank of China Group Insurance, and many more
- We're an international, diverse team of over 120 people with 30 nationalities and team members working remotely from all over the world
- We are fully funded and backed by reputable VC funds and strategic institutional investors
- We have a global presence in Asia, EMEA and the Americas
- We've grown our annualized revenue by over 30x since January 2021
- We're constantly working towards making CoverGo a workplace that you love coming to. We deeply believe that bringing together a diversity of thoughts, expressions, and perspectives is key to building the best culture for equally diverse communities all over the world
- Perform manual testing on new technologies
- Identify and resolve simple quality process issues with little to no supervision and guidance
- Write tests scenarios and run them during the testing process
- Identify bugs and report it according to bug template with sufficient detail so that developers can investigate further
- Report status to cross-functional teams
- Execute on defined tasks according to guidelines and contribute to solving problems with defined solutions
- Provide support with the team proactively
- Mastering your craft and leveraging it for greater impact
- At least 4 years of experience in using manual testing tools and procedures in an agile environment
- Deep understanding of QA theory
- Good level of understanding of the software development life cycle and lean/agile QA methodologies
- Enjoy working in a group and collaborating with cross-functional teams to get things done
- Good communication in English is a must
- Continuous learning of innovative approaches to testing and best-practices around it
- Share new ideas and can adapt to work when circumstances change
- Competitive renumeration package
- International Environment
- 15 days annual leave
- 13th-Month Pay
- Annual Performance Bonus
- Stock Options after 6 months
- Company activities and events
- Learning and development plan
By submitting your application, you confirm that you have read, understood, and accepted the content of CoverGo's Privacy Notice and you consent to the processing of your data as part of this application.
DXC Technology là tập đoàn Công nghệ Thông tin độc lập hàng đầu thế giới, đi đầu trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp IT toàn diện cho hơn 6,000 khách hàng toàn cầu tại hơn 70 quốc gia trên toàn thế giới. DXC Việt Nam là chi nhánh thuộc tập đoàn DXC Technology - trong 27 năm hoạt động tại Việt Nam với đội ngũ kỹ sư 1,400 nhân viên năng động, trình độ chuyên môn cao, Công ty DXC Technology Service Vietnam được xem như một hình ảnh xuất sắc của một trung tâm chất lượng cao cung cấp những giải pháp thế hệ mới cho khách hàng toàn cầu trong các lĩnh vực như Ứng dụng Di động, Trí tuệ nhân tạo, tự động hóa, hiện đại hóa các ứng dụng, tư vấn và triển khai SAP ERP cho các ngành công nghiệp khác nhau như Thương mại, Bảo hiểm, Ngân hàng, Sản xuất, Giáo dục, Chăm sóc Sức khỏe và Khoa học Đời sống…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu thành lập : 2008
Mission
Chúng tôi chuyên cung cấp các giải pháp IT toàn diện cho khách hàng toàn cầu bao gồm các dịch vụ CNTT trọn gói để giúp các doanh nghiệp phát triển vượt trội trong thời kỳ kỷ nguyên số.
Review DXC Technology Vietnam
Review về Japan Hub
Môi trường làm việc tốt với đồng nghiệp thân thiện, có nhiều cơ hội phát triển
Môi trường làm việc tốt, lộ trình rõ ràng nhưng tăng lương chậm