Các phòng ban đang tuyển dụng tại VELACORP

Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Kỹ thuật
An ninh - Bảo vệ
Lao động có tay nghề và sản xuất
Vận tải

Việc làm VELACORP

Cập nhật 11/12/2024 13:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY QUỸ ĐẦU TƯ VÀ CÔNG NGHỆ VELACORP
Customer Service Supervisor
VELACORP 4.2★
17 đánh giá 71 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

The Customer Service Staff is responsible for being a bridge between existing customers for daily communication, overseas agents, and operation team. Additionally, they account for interacting with customers to provide and process information in response to inquiries, concerns, and requests about products and services and have a spirit of sales support.
► Solution:
- Consult to customers about KWE's service, sell KWE's products, including Ocean, Air, CBT, Warehousing, and VAS Services for both inbound and outbound shipments, propose ideas/solutions/countermeasures and make material for these proposals to customers.
- Set up SOP with customers and become a window to connect the internal team and customers.
The most important is to understand the desires of customers then have guidelines (by email and
byF2F meeting) to the internal team to meet customer needs correctly with sales PIC
- Take care of the quotation/RFQ/bidding request, AE/OE/OI/AI...,
- Make the QBR with VIP customers and F2F meetings to explain in detail.
- Have an analysis of market trends, refer information from the product then update Market & logistics News to customers.
- Make service contracts with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC
- Monitor AR with customers, with final responsibility belonging to the Sales and Marketing PIC.
- Make the reports at the end of the month about the performance of volume/revenue/profit, analysis the trend of customer volume in the next month.
► Operation:
- Handle and resolve customer complaints.
- Obtain and evaluate relevant information to handle product and service inquiries.
- Verify customers and manage their accounts.
- Keep records of customer interactions and transactions.
► Customer satisfaction:
- Analysis results of customer satisfaction surveys, review and discuss with related parties to
improve not good points for the next terms
► Others:
- Perform other tasks as assigned by the superiors.
- Regularly monitor emails and respond promptly to messages with the necessary information
within 24 hours of receiving the initial inquiry.

Yêu cầu công việc

► Education and experience:
• Bachelor or higher education degree in a relevant field.
• Training or certifications with demonstrated experience or expertise in the forwarding and logistics industry processes and practices.
• Hands-on experience in executing all aspects of operational procedures efficiently.
► Required skills and abilities:
• Summary issue and report
• Supervise team members under the instruction of the direct manager
• Good at MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
• Fluency in English. Excellent verbal and written communication skills, with an emphasis on active listening.
• Ability to work well under pressure and manage multiple tasks simultaneously.
• High attention to detail, accuracy, and the ability to proofread and edit work.
• Customer-focused with a strong customer service orientation.
• Flexibility and adaptability to change.
• Proactive and self-starter with initiative and problem-solving skills.
► Working Conditions and Benefits:
• Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
• Working time: Monday to Friday, from 8:00 AM to 5:35 PM
• Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
• Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
• Annual Salary Increase: once per year
• Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
• Insurance: 24 hours' Accident Insurance, 100% Social Insurance, Health Care Insurance
• Others: International working environment with many opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, tòa JSC 34, Ngõ 164 Khuất Duy Tiến, Thanh Xuân, Hà Nội

Lấy cảm hứng từ “Vehicle Launch” – hệ thống tên lửa đẩy đưa các phi thuyền chinh phục không gian, Vela mang trong mình sứ mệnh cung cấp nguồn năng lượng và tạo lực đẩy đầu tiên cho các công ty thành viên.Vela là hệ sinh thái với những startup tiên phong. Đó là Fingroup với tham vọng trong lĩnh vực Elogistics. Đó là đội ngũ Sói Biển với trăn trở góp sức mình đánh lui nạn thực phẩm bẩn. Là CodeGym - phát triển nguồn nhân lực công nghệ cao với hệ thống đào tạo lập trình hiện đại. Shippo với giấc mơ chuyển phát nhanh nội địa và quốc tế. Hay Ezbiz với sứ mệnh hỗ trợ kinh doanh cho các doanh nghiệp nhỏ cất cánh.Nếu bạn là một developer trẻ, bạn mong muốn thử sức mình với các công nghệ mới mẻ, bạn muốn thể hiện mình với việc tạo ra những sản phẩm best choice, nơi bạn có thể đưa tất cả sáng tạo của mình thể hiện trong từng chức năng... thì Velacorp là một môi trường dành cho bạn.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 
  • Hoạt động tập thể: company trip, teambuilding hàng năm

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2016

Mission

  • Giúp cho việc kinh doanh xuyên biên giới trở nên dễ dàng hơn.

  • Trở thành một tổ chức sở hữu hệ sinh thái các giải pháp phát triển hoạt động kinh doanh, tồn tại ít nhất 101 năm, có bản sắc và được xã hội ghi nhận.

Review VELACORP

4.2
17 review

27/03/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lần đầu thấy cái công ty chi li từng đồng từng cắc với nv (RV)

27/03/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty thiếu chuyên nghiệp, ko có định hướng lộ trình cụ thể, dự án nào cũng làm đại làm càng.(RV)

06/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty không có chính sách hay phúc lợi gì nhiều cho nhân viên. (RV)

Những nghề phổ biến tại VELACORP

Bạn làm việc tại VELACORP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VELACORP

VELACORP

Click để đánh giá