Mô tả công việc
Summarize and track payment progress (if any)
Responsible of receiving/ transferring stock between warehouses
In charge of paper work for contract, termination notice, liquidation, payment... with local suppliers, partners, customers
Follow up and record documents with Internal Process and Documents in hard & soft copies
Responsible of receiving/ returning orders from customer and create/ update sales order in the system to deliver to customer/ return to warehouse.
Understand and follow the internal company process.
Support Teams and cooperate with other departments to ensure efficient function
Prepare Daily Report, Weekly Report, Monthly Reports: Nespresso Reports, SSL Report, Timesheet Report
Yêu cầu công việc
Good command in written and spoken English.
Dynamic, supportive as Can Do attitude.
Careful, proactive and reliable.
Bachelor’s degree in English, Logistics, International Business, Economics, etc.
Excellent computer skills (Microsoft Office especially Excel)
Having under 1 year working experience in administration, preferably with foreign companies
Well organized and good follow up on multi- tasks.
Quyền lợi
- Supported with regular training to improve specialized knowledge
- Labor contract, social insurance, health insurance
- 13th month salary, gifts on birthday, holidays and New Year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:20:03
ADC là thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất, phân phối Nông dược và Phân bón tại Việt Nam. Được thành lập ngày 9 tháng 9 năm 1999 - đến nay ADC đã phát triển thành một tập đoàn vững mạnh với nhiều ngành: Thuốc bảo vệ thực vật, Phân bón, Giống Cây Trồng, Thảo Dược, Thực phẩm, Thủy sản, Bất Động sản…
Để đáp ứng nhu cầu phát triển bền vững, Công ty chúng tôi vinh dự mời quý anh chị tìm hiểu và gia nhập cùng đội ngũ ADC. Chúng tôi rất trân trọng sự giới thiệu của quý anh chị đến bạn bè, đồng nghiệp về ADC, môi trường làm việc với trang thiết bị hiện đại, thu nhập tương xứng với khả năng.