Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Study and update new laws, decrees and circulars, where appropriate, which are valid and applicable on project.
- Supports management prepare legal documents to submit to competent authorities for legal steps in pre-construction stage (from principal investment approval up to construction permit) in accordance with regulations.
- Work with competent authorities to conduct legal procedure of the project.
- Receive and review authority’s comment on document submission (planning parameters, design & legal issues...). Coordinate with other team members and owner to solve these issues.
- Follow up legal status with related parties & make tracking list for every legal issues.
- Analyze the general information and propose legal procedure which is applicable for potential projects.
- Assist for prepare, update and monitor the overall project schedule.
- Check daily and weekly reports & prepare monthly reports.
- Reviews data entry and document uploads into various systems.
- Check and manage all outgoing & incoming documents.
- Complete translation work if required.
- Complete various support tasks as requested by Manager- BOM.
Yêu Cầu Công Việc
Educational background
Candidate must possess at least a bachelor’s degree: Law, Linguistics/ languages, Business Studies/ Administration/ Management, Secretarial or equivalent.
Experience
- At least 5 years working experience in a related field is required for this position. Experience in Real estate development/ Project management field is preferred
- Priority candidates who experienced in working with competent authorities from developer side
Skills required
- Logical and critical thinking
- Strong communication skills
- Documentation skills (English translation)
- Data/ information analysis
- Required language: Good command of English (speaking and writing)
Personality Traits
- Can-do attitude;
- Detail oriented
- To be proactive in finding and taking on tasks, cooperating fully and resolving problems responsibly.
- Warm, friendly, confident personality.
Contract Type
- Full – time position(s) available
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Alpha Plus được thành lập từ năm 2021, đã và đang cung cấp các dịch vụ quản lý vận hành và bảo trì trên khắp cả nước: TP.HCM, An Giang, Bình Dương, Hải Phòng,Hạ Long,…Là đối tác của N.H.O (Nhà phát triển dự án), chúng tôi luôn tận tâm với khách hàng trong việc bàn giao, quản lý vận hành, bảo trì căn hộ và nhà phố.
Với mục đích mang lại dịch vụ tốt nhất cho khách hàng, chăm sóc sản phẩm và là nền tảng cộng đồng, chúng tôi cung cấp dịch vụ quản lý tài sản với thương hiệu dịch vụ: ALPHA PLUS Property Management. Cùng với các đối tác của mình, ALPHA luôn đồng hành trên từng chặng đường phát triển bằng việc cung cấp những dịch vụ tốt nhất và giá cả phải chăng cho khách hàng.