Việc làm AMANAKI

Cập nhật 18/12/2024 11:55
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AMANAKI
Front Desk Agent
AMANAKI 1.0★
1 đánh giá 38 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 3
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Đồng Hới - Quảng Bình, Huyện Bố Trạch - Quảng Bình, Huyện Lệ Thủy - Quảng Bình

Mô tả công việc

  • Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience ​
  • Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone ​
  • Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay ​
  • Handle cash and credit transactions ​
  • Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes ​
  • Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns​
  • Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary ​
  • Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed ​
  • Take pride in your appearance and place as a brand ambassador ​
  • Always know what events and activities are on the day’s schedule ​
  • Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help

Quyền lợi được hưởng

At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws

We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.​

Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.​

True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests ​

True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay​

True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs​

True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner​

There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.​

Yêu cầu công việc

  • Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to ​
  • Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories ​
  • Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential ​
  • Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers​​

​​

Yêu cầu hồ sơ

Send your application via hoteljob.vn 
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
10 Nguyễn Đăng Giai, Phường Thảo Điền, Quận 2, Thành Phố Thủ Đức

Tọa lạc tại Thảo Điền, một trong những khu dân cư với nhiều mảng xanh lâu đời nhất Sài Gòn - Amanaki Thảo Điền là tòa nhà phức hợp mang đến dịch vụ cho thuê căn hộ và không gian văn phòng.

Amanaki Thảo Điền tự hào với nét thiết kế độc đáo, ấm cúng, xen lẫn hiện đại và hoài cổ. Tại đây chúng tôi hướng đến phong cách sống chậm lại một chút so với nhịp sống hối hả của một Sài Gòn phồn hoa, tấp nập.


Review AMANAKI

1.0
1 review

20/09/2024
Kế toán thanh toán tại Hồ Chí Minh

Công ty có danh tiếng nhưng xoi mói đời tư của nhân viên

Những nghề phổ biến tại AMANAKI

Bạn làm việc tại AMANAKI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AMANAKI

AMANAKI

Click để đánh giá