Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
MỤC ĐÍCH CÔNG VIỆC
The job holder will be responsible to coordinate and follow up with Supplier / WH / Prod / PMC on JIT & VMI delivery schedule release and follow up.
TRÁCH NHIỆM VÀ QUYỀN HẠN
• JIT Delivery Schedule publish, delivery monitor and control.
• VMI delivery Schedule publish, delivery monitor and control.
• Base production plan by model then breaks down part numbers and create plan JIT correct and enough overstock control.
• Follow up daily production schedule, ensure production line run smoothly, and assist to handle goods issue about delivery, quality.
• Support supervisor control team's expertise plan production, policy, report, control status goods.
• Coordinate the implementation of changes that affect material plans and change plan unexpected.
• Shipment coordination control and support JIT delivery suppliers abnormal.
Yêu cầu công việc
Vocational School/College
1-2 years relevant PMC experience with good knowledge of purchasing material control.
Speaking and written communication in English.
Good communication, listening, negotiation and interpersonal skills.
Understand ERP system and excel operation formula.
Preferably with good knowledge of Oracle.
Good interpersonal communication skills and leadership.
Good cooperation and teamwork.
Good analytical and problem solver skills.
Good sense of data analyzing.
Good knowledge of capacity and manufacturing resource.
Familiar with ERP system.
*Working time: Day and Night Shift rotation
*Working location: Tan Phu Trung IZ - Cu Chi - HCMC. Employees self-sufficient transportation
Quyền lợi được hưởng
Trung cấp
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Lương:
Cạnh tranh
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.