Mô tả công việc
Support to:
• Maintain general filing systems
• Answer incoming telephone calls and either transfer, redirect or take a message
• Prepare files, reports, correspondence and other relevant business documentation
• Handle general enquiries
• Arrange appointments and meetings
• Take dictation of correspondence as required
• Open and sort mail
• Maintain confidentiality at all times on all matters
• Demonstrate essential overall knowledge of the organization
• Understand the responsibilities of other units and departments and co-operate with them
• Access and use work processing computer packages and keep up to date with enhancements to latest upgrades
• Handle all related jobs in the Department
• Other tasks assigned by FO team
Quyền lợi được hưởng
- Uniform & Laundry
- Duty Meals
- Accident Insurance 24/7
- Monthly service Charge ( 625h working up)
- Annual Health Check
- Participating job training, skill training by international hotel standards.
- 13th bonus salary (as hotel's policy)
- Other benefits per Vietnam labor law.
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Proficient in the use of Microsoft Office
• Ability to type 45 WPM
• Good communications and writing skills
• Tasks and Project Management
Yêu cầu hồ sơ
- -As per hotel's guidance
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.