Why do we need you:
As the demand for Digital Transformation using eCommerce globally is growing so rapidly, SmartOSC is expanding very fast along with the need to build our World-Class Enterprise Sales team in different markets - Australia, Japan, Korea, the US, EU, and SEA.
This mission of the Customer Success Executive is to work closely with the internal team as part of a driven, hungry multi-functional team responsible for the Australia market.
Benefits:
● Attractive salary package
● A very dynamic cross-cultural working environment in IT industry
● Working directly or indirectly with colleagues and clients that are based in Australia
● Ongoing professional development and training opportunities
● Training on problem solving and critical thinking skills
● Performance review twice a year
● Premium health care
Responsibilities:
● Supporting Account Manager(s) in many sales activities
● Attending project meetings with clients, acting as the liaison between clients and project teams
● Monitoring the progress of assigned projects and providing updates to relevant stakeholders
● Participating in RFP, RFI, RFQ response process when required
● Creating reports, invoices, contracts, and other documents for Account Management team
● Planning meetings and organizing project logistics
● Preparing presentation materials for internal and external meetings
Requirements:
Essential:
● Lifelong learning attitude, hard-working and self-accountable
● Proven ability to work under high pressure
● Fluent in both spoken and written English (Advanced level)
● Strong organizational and time management skills
● Excellent communication and interpersonal abilities
● Attention to detail and a commitment to delivering high-quality results
Desirable (Good to have):
● A good understanding of any project management software/tools
● Experience working in cross-culture, international environments
● Bachelor’s degree or equivalent years of experience in a related position
● Background in the IT industry is preferred
- How to Apply: Please submit your updated CV in English including your contact email, phone number with the subject “[SmartOSC] Customer Success Executive” to: [email protected] (Ms. Thơ)
Atosa từng là Sellers nên chúng tôi thấu hiểu sự khó khăn của các shop khi bán hàng trên Shopee. Và chúng tôi cũng hiểu rằng, quảng cáo (có thể chiếm tới 70% lợi nhuận của shop) là mỏ vàng tiềm năng nhưng có nhiều thử thách để khai thác tốt nó.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các chuyến trải nghiệm như leo 17km núi hay khám phá sơn động, và những chuyến team building tăng cường gắn kết.
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY TNHH ATOSA VIỆT NAM thành lập năm 2017.
Mission
- Là đơn vị Martech hàng đầu Việt Nam và thế giới
- Là đơn vị Agency + Growth hacking hàng đầu
- Là đơn vị đầu tư và phát triển các lĩnh vực liên quan tới Thương mại điện tử và mạng xã hội, tài chính điện tử, Big Data và AI. lĩnh vực TMĐT.
- Là đơn vị đồng hành cùng bộ ban ngành và các cơ quan quản lý Nhà Nước trong công tác quản lý và phát triển TMĐT Việt Nam.
- Chúng tôi thật sự tin tưởng vào sức mạnh khai triển của công nghệ và mong muốn góp phần làm cho thế giới trở nên tốt đẹp hơn bằng việc kết nối cộng đồng người mua và người bán thông qua việc cung cấp một nền tảng thương mại điện tử.