Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
To support Sales Team in administration works to make sure that Sales activities go smoothly:
Assisting sales teams in preparing outlet promotion letters to reduce the paperwork for them.
Raising OSR (Outlet Sponsorship Requisition) for sales team to help them to raise contract after getting approval from sales managers
Recording signage & gratis beer issue to support Supervisor to make reports
Updating data reporting for making Sales Promoters salary
Collecting data to support Supervisor to make report
Checking and requesting cartridge for photocopier, fax,and paper used within Sales Section to ensure office services're in good condition.
To do payment for Office supplies for settling all debts in advance.
Yêu Cầu Công Việc
- College graduate in Business Administration/ Accounting…
- At least 2-year experience in Sales Admin role.
- Good communication, planning and organizing, interpersonal skills
- Reliable, accurate, impartiality
- Conversant with spoken and written English
- Good office skills (MS office, filing…).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH Banyan Việt Nam được thành lập năm 2017, chuyên cung cấp các thiết bị đồ dùng cho gia đình
địa chỉ: L9-07 tầng 9, Vincom Center Đồng Khởi, 72 Lê Thánh Tôn, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh
Với Thương Hiệu Samsonite Việt Nam thương hiệu nổi tiếng hàng nhập khẩu bao gồm các sản phẩm vali, balo, túi xách