Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Công ty Cổ Phần Truyển Thông và Giải Trí BG Media là công ty truyền thông số đa nền tảng chuyên về lĩnh vực âm nhạc
- Các lĩnh vực chủ yếu của Công ty gồm có: Phát triển kênh Youtube; Phát triển fanpage facebook; Sáng tạo nội dung; Phát hành và quảng bá âm nhạc; Playlist Spotify
- Tầm nhìn: BG Media định hướng phát triển trẻ thành công ty sáng tạo và sản xuất nội dung giải trí số 1 tại Việt Nam.
- Sứ mệnh: Sứ mệnh của chúng tôi là tối ưu hóa giá trị các sản phẩm ,mang đến những trải nghiệm giải trí sáng tạo, khác biệt và thú vị hơn cho khán giả. Đồng thời tạo ra nhiều cơ hội việc làm & phát triển bản thân, phát triển sự nghiệp bên vững cho các bạn trẻ trên khắp cả nước.
- Giá trị cốt lõi: Tạo sản phẩm chất lượng cho khách hàng – Tạo sự nghiệp bền vững cho nhân viên- Tạo nhiều giá trị xây dựng & phát triển xã hội