Mô tả công việc
• To assist Medical Record Clerk to prepare medical records for patients coming to the hospital for medical consultation and treatment;
• To welcome patients coming for medical consultation as well as patients’ relatives and visitors;
• To complete necessary procedures for patients’ medical consultation, including booking patients and walk-in patients;
• To fill in doctors’ consultation slips with necessary information;
• To co-ordinate with the on-duty doctors and nurses to ensure on time consultation appointments for patients;
• To assist with in and out patients admission/ discharge if reasonably requested;
• To liaise with doctors to obtain medical reports for patients/insurance companies and authorities, etc.
• To arrange patient booking as requested by the Front office Manager;
• To work as switchboard operator.
• To receive hospital fees from clients after clinic hours.
• To assist patients’ relatives or visitors if reasonably requested;
• To assist with preparing and filing hospital statistics;
• To check staff rosters are up to date and in place;
• To assist patients with insurance procedures when requested;
• To maintain confidentiality at all time, especially patients’ information;
Quyền lợi được hưởng
• Salary package in details will be discussed during the interview
• Specific KPIs target and KPIs incentive on top of Salary Package will be discussed, if any
• Contribution of all Compulsory Insurances (Social Insurance, Health Insurance and Unemployment Insurance) from starting date
• Working Time: Standard working time is 44h/ week; 24 working days per month
• Annual Leave: 14 Days per year
• Sick leave: 06 days/ year (full paid)
• Monthly Service Incentive
• Yearly Performance Bonus
• Free consultation for staff, staff’s spouse & children under 18 years old at HFH. Special rate for staff when using services of Hanoi French Hospital (HFH)
• Health Insurance, Accident Insurance and Life Insurance for all employees
• Other benefit as Hanoi French Hospital (HFH) policy.
Yêu cầu công việc
• Good spoken and written in English or Japanese
• Very good telephone communication skills
• Computer office software literacy
• Ability to work independently
• Ability to work with team
Yêu cầu hồ sơ
- You can apply by sending Your Application Letter and CV in English on Hoteljob.vn .
CAC Việt Nam là được chính thức thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, với mục tiêu trở thành công ty phân phối hàng đầu về thực phẩm và các sản phẩm phi thực phẩm tại khu vực Đông Nam Á nói chung và tại Việt Nam nói riêng.
Tên công ty Cơ hội và Thách thức" xuất phát từ cam kết sẽ không chỉ mang lại cho khách hàng một cơ hội tốt để sử dụng các sản phẩm tốt hơn mà còn thách thức bằng cách kết hợp giữa nghệ thuật và khoa học để lựa chọn các sản phẩm cao cấp phục vụ"niềm vui ẩm thực của khách hàng".
Các sản phẩm chính phân phối bởi CAC có mặt tại thị trường Việt Nam bao gồm Bánh kẹo và nguyên liệu làm bánh mang nhãn hiệu Snack mực BENTO, BÁNH QUE thái, Bánh xốp Imperial, sữa đậu này Soy Secrezt, nước ép Tipco, nước ép Jele. Các sản phẩm chăm sóc da dành cho Spa của A-plus, Srichand, Melisa Kiss,....