Mô tả công việc
Identify sales leads and convert leads to sustainable sales
Report on the status of accounts
Contact clients to understand their requirements and work on a sales plan
Ensure prompt and accurate answers to clients’ queries
Meet or exceed assigned revenue and gross margin targets.
Provide after- sales support to retain customers
Coordinate with Sales Lead/Director to create customized sales plans for key clients
Communicate service and pricing details clearly
Build strong client relationships, through regular communication
Suggest company products/services that maximize client satisfaction
Promote new products/services to existing customers
Yêu cầu công việc
Good time- management skills with a problem- solving attitude
High degree of professionalism
At least 5 years of sales experience in IT industry
Strong (verbal and written) communication skills with an ability to build relationships; IELTS 6.0+ or equivalent is a plus
Effective presentation and negotiation skills
BA/BS degree in Business Administration, Marketing or relevant field
Quyền lợi
Free dress code – Your choice to be confident and comfortable.
Working time: 8:00- 17:30 (off 1.5h from 12h to 13h30 for lunch) from Monday to Friday
Psychological safety; Your ideas are always welcomed
13th month salary, annual salary review, annual heath- check, insurance under Vietnamese Labor Law, monthly teambuilding
Self- management is appreciated
Opporunity to network with partners from top tech companies globally
Friendly, innovative, and supportive environment
Attractive salary and package. Upto 40M + Bonus based on personal performance.
Flat structure
BSH health Insurance package
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-08 00:20:03
CAC Việt Nam là được chính thức thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, với mục tiêu trở thành công ty phân phối hàng đầu về thực phẩm và các sản phẩm phi thực phẩm tại khu vực Đông Nam Á nói chung và tại Việt Nam nói riêng.
Tên công ty Cơ hội và Thách thức" xuất phát từ cam kết sẽ không chỉ mang lại cho khách hàng một cơ hội tốt để sử dụng các sản phẩm tốt hơn mà còn thách thức bằng cách kết hợp giữa nghệ thuật và khoa học để lựa chọn các sản phẩm cao cấp phục vụ"niềm vui ẩm thực của khách hàng".
Các sản phẩm chính phân phối bởi CAC có mặt tại thị trường Việt Nam bao gồm Bánh kẹo và nguyên liệu làm bánh mang nhãn hiệu Snack mực BENTO, BÁNH QUE thái, Bánh xốp Imperial, sữa đậu này Soy Secrezt, nước ép Tipco, nước ép Jele. Các sản phẩm chăm sóc da dành cho Spa của A-plus, Srichand, Melisa Kiss,....