Mô tả công việc
Customer Support:
Provide accurate, valid, and complete information by using the right methods/tools.
Respond promptly to customer inquiries via email, chat, and social media.
Resolve product or service problems by clarifying the customer&039;s complaint, determining the cause, selecting and explaining the best solution, expediting correction or adjustment, and following up to ensure resolution.
Check outside orders, process and follow with company’s providers.
Make sure the quality/ quantity / price of products when dealing with providers.
Find new providers and Follow carefully with providers to make sure quality when delivering and solve problem ASAP.
Customer Relationship Management:
Maintain a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
Keep records of customer interactions, process customer accounts, and file documents.
Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication.
Market Insight:
Stay updated with product knowledge and changes in company policies to ensure accurate communication with customers.
Gather customer feedback and share insights with the product and marketing teams.
Yêu cầu công việc
Skills in listening, problem- solving conflict handling.
High collaboration with all departments, open- minded & flexible align the process with counterparts from other functions.
Proactive attitude, hardworking, methodical and very structured, able to work both independently and within a team.
Minimum of 1- 2 years of experience in the relevant field. Experience in branding is an advantage.
Bachelor’s Degree.
Written and english communication is a mandatory·
Quyền lợi
Other benefits as company’s regulation
Entitled to Vietnamese national and public holidays according to the labor code
Bonus and commission based on KPI performance.
Parking allowance
Birthday welfare
Paid Annual leave
Team building activities and social events (company trips, charity trip, New Year’s party, kickoff party, team building, lucky money)
Social health insurance
13 month salary
Competitive Salary (to be discussed more in the interview)
A focus on personal and professional growth,
Sales commission volume- based.
Professional and dynamic working
A chance to develop working practices and knowledge base with foreign managers.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 23:20:02
Công ty TNHH Cơ khí Xây dựng Du Lịch Bách Tùng được thành lập vào tháng 04/2008 với lĩnh vực hoạt động gia công cơ khí chính xác và thiết kế chế tạo máy.
Tầm nhìn của Bách Tùng là trở thành một thương hiệu mang tầm quốc tế trong lĩnh vực gia công linh kiện cơ khí chính xác và chế tạo máy, góp phần nâng tầm thương hiệu cơ khí Việt Nam.
Trải qua 10 năm hoạt động và không ngừng nỗ lực, Công ty Bách Tùng ngày càng được nhiều khách hàng lớn tin cậy đến từ các Công ty, Tập đoàn lớn của Nhật Bản, Hàn Quốc, Mỹ, Úc, Anh, Việt Nam ...như Ges, Mỹ Lan, Fujikura, Brother, Sanei, Tosok, Nidec, ....
Đến nay Công ty Bách Tùng đã xây dựng thêm nhà máy tại Đà Nẵng, và đã mở rộng thêm một nhà máy mới tại Bình Dương trong năm 2019
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Tầm nhìn của Bách Tùng là trở thành một thương hiệu mang tầm quốc tế trong lĩnh vực gia công linh kiện cơ khí chính xác và chế tạo máy, góp phần nâng tầm thương hiệu cơ khí Việt Nam.
- Trải qua 10 năm hoạt động và không ngừng nỗ lực, Công ty Bách Tùng ngày càng được nhiều khách hàng lớn tin cậy đến từ các Công ty, Tập đoàn lớn của Nhật Bản, Hàn Quốc, Mỹ, Úc, Anh, Việt Nam ...như Ges, Mỹ Lan, Fujikura, Brother, Sanei, Tosok, Nidec, ....
- Đến nay Công ty Bách Tùng đã xây dựng thêm nhà máy tại Đà Nẵng, và đã mở rộng thêm một nhà máy mới tại Bình Dương trong năm 2019