Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Cơ khí Xây dựng Du Lịch Bách Tùng được thành lập vào tháng 04/2008 với lĩnh vực hoạt động gia công cơ khí chính xác và thiết kế chế tạo máy.
Tầm nhìn của Bách Tùng là trở thành một thương hiệu mang tầm quốc tế trong lĩnh vực gia công linh kiện cơ khí chính xác và chế tạo máy, góp phần nâng tầm thương hiệu cơ khí Việt Nam.
Trải qua 10 năm hoạt động và không ngừng nỗ lực, Công ty Bách Tùng ngày càng được nhiều khách hàng lớn tin cậy đến từ các Công ty, Tập đoàn lớn của Nhật Bản, Hàn Quốc, Mỹ, Úc, Anh, Việt Nam ...như Ges, Mỹ Lan, Fujikura, Brother, Sanei, Tosok, Nidec, ....
Đến nay Công ty Bách Tùng đã xây dựng thêm nhà máy tại Đà Nẵng, và đã mở rộng thêm một nhà máy mới tại Bình Dương trong năm 2019
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Tầm nhìn của Bách Tùng là trở thành một thương hiệu mang tầm quốc tế trong lĩnh vực gia công linh kiện cơ khí chính xác và chế tạo máy, góp phần nâng tầm thương hiệu cơ khí Việt Nam.
- Trải qua 10 năm hoạt động và không ngừng nỗ lực, Công ty Bách Tùng ngày càng được nhiều khách hàng lớn tin cậy đến từ các Công ty, Tập đoàn lớn của Nhật Bản, Hàn Quốc, Mỹ, Úc, Anh, Việt Nam ...như Ges, Mỹ Lan, Fujikura, Brother, Sanei, Tosok, Nidec, ....
- Đến nay Công ty Bách Tùng đã xây dựng thêm nhà máy tại Đà Nẵng, và đã mở rộng thêm một nhà máy mới tại Bình Dương trong năm 2019