Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
A. SAP system operation and management
- Collaborate with clients to identify business requirements and develop SAP solutions to meet their needs.
- Design, configure and implement SAP modules and solutions, including SAP FICO, MM, SD, PP and/or other relevant modules.
- Participate in project meetings and give regular updates to project stakeholders.
- Perform testing (UAT/UNIT/REGRESSION) and training sessions.
- Collaborate with our global accounts, customers and other vendors/teams to set up their EDI solutions for operations.
- Develop, implement and maintain project plans, timelines and budgets.
- Ensure smooth and on-time completion of project deliverables within the decided scope and budget.
- Analyse business processes and identify areas for improvement.
- Provide technical support, training and troubleshooting to end-users for SAP.
- Manage and implement updates/upgrades in SAP system upon approval.
- Stay up to date with the latest SAP technologies, tools and best practices
B. Responsibilities on IT Support
- Manage workload of other members of MIS Team and provide support/direction in need.
- Reviews changes for audit compliance.
- Reviews deployment documentation, forms, work plans, back out plans, test scripts, test results and compliance reports.
- Ensures applications meet architectural standards.
- Performs deployment coordination with other services across Departments in the Company.
- Performs component deployment, verification and notification.
- Performs measures to ensure the availability, integrity, confidentiality and reliability of application deployments.
- Coordinates resolution of incidents with help-desk.
- Documents work plans and deployment baselines.
- Develop and enhance the working relationship with our Client and be an escalation point for queries or issues client may have around any aspect of service.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology or a related field.
- 7+ years of experience in implementing and supporting SAP solutions.
- Strong knowledge of SAP FICO, MM, SD, PP, and other major modules.
- Gain project experience in SAP’s new S/4HANA and future solutions
- With particular experience to understand IT and Business risks related to SAP
- Experience with project management methodologies such as Agile or Waterfall.
- Interface knowledge with SAP and Non-SAP systems.
- Relevant certifications like SAP Certified Technology Associate and SAP Certified Development Associate.
- Exposure and hands-on in PP configuration, customizing and deployment.
- Aware of the latest SAP technologies, tools, and best practices.
- Excellent communication skills including ability to work with staff at all levels, ability to communicate clearly and succinctly (both verbal & written) on complex topics
- Demonstrate leadership and managerial skills, the ability to establish and maintain relationships with client leadership.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Flexible time
- Ngày nghỉ: Saturday & Sunday
- Lương: Cạnh tranh
Savvycom là một trong những công ty Công nghệ thông tin hàng đầu tại Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ tư vấn chuyển đổi số và giải pháp phần mềm trong lĩnh vực tài chính, y tế và bán lẻ cho các doanh nghiệp trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Bơi lội
- Bóng đá
- Yoga
- Bóng bàn
- Du lịch hàng năm
- Picnic hàng tháng
- Party
- Thể thao
- Câu lạc bộ
Lịch sử thành lập
- Năm 2009, Savvycom được thành lập tại Hà Nội, Việt Nam
- Năm 2012, Công ty đạt Chứng nhận về Quản lý chất lượng ISO 9001:2008
- Năm 2013, Mở văn phòng đại diện tại Thung lũng Silicon, Mỹ.
- Năm 2014, Savvycom được vinh danh là một trong 30 Doanh nghiệp CNTT hàng đầu tại Việt Nam. Cũng trong năm này, Savvycom đã mở văn phòng đại diện tại Sydney, Úc.
- Năm 2015, Hội nghị quốc tế phát triển gia công công nghệ thông tin Việt Nam – VNITO 2015 đã bình chọn Savvycom trong nhóm Doanh nghiệp triển vọng cao.
- Năm 2017, Savvycom đạt Giải thưởng Sao Khuê và Giải Doanh nghiệp tiêu biểu châu Á (ASEAN Business Award 2017).
- Năm 2018, Có thêm văn phòng đại diện tại Thành phố Hồ Chí Minh và mở Phòng thí nghiệm Trí tuệ nhân tạo – AI Lab tại Hà Nội.
- Năm 2019, Savvycom vinh dự trở thành Top 50 doanh nghiệp CNTT hàng đầu Việt Nam.
- Năm 2020, Xếp hạng 1 về Mobile Apps Developer Việt Nam, bởi The Manifest
- Năm 2021, Savvycom có hơn 300 khách hàng trên toàn thế giới
Mission
Với mong muốn góp phần nâng cao vị thế của Việt Nam trên bản đồ công nghệ thông tin toàn cầu, Savvycom hướng đến sứ mệnh đưa công nghệ đổi mới vào cuộc sống bằng cách tận dụng nguồn lực lao động kỹ thuật tại Việt Nam, và tầm nhìn trở thành công ty CNTT hàng đầu trong khu vực ASEAN.
Review Savvycom
Công ty không quý trọng nhân tài, gắn bó chục năm mà còn phải chịu thua nghỉ (rw)
Bắt đóng quỹ mà không được hưởng phúc lợi, rất là đáng ngờ (rw)
Đi làm thì giờ giấc linh hoạt, miễn sao công việc mình làm hoàn thành đúng deadline. (rw)