Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Reporting to: Head of Sales
OVERALL PURPOSE OF THE JOB
I. Plan the sales strategy for Vietnam, target, budget, resources & process
II. Gain new accounts nationwide which will lead to new revenue streams
III. Maximize profitability by reviewing/linking sales source, market trends, cost allocation and company’s capabilities
PRIMARY DUTIES & RESPONSIBILITIES
- Researching business opportunities, develop strong sales pipelines.
- To identify, analyze and accelerate business growth through new customers, maintain existing business and penetrate more business with an existing customer in order to achieve/exceed sales targets.
- Plan, conduct sales calls/visits and organize appointments.
- Determine new opportunities by analyzing business needs with customer’s portfolio matching with The Company’s business strategy.
- Develop and maintain positive relationships with targeted and existing accounts, ensure that sales professionals servicing the accounts receive updates on the status.
- Able to sell and close a sale deal by effectively negotiating with decision makers to maintain and expand business opportunities.
- Increase volumes and revenues.
- Developing growth strategies and plans
- Negotiating with stakeholders
- Identifying and mapping business strengths and customer needs
- Following industry trends locally and internationally
- Drafting and reviewing contracts
- Implementation of business reports to Manager upon request.
- Follow up the business strategy from the Corporate and the Head of Sales.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree, business management, logistics or any related fields.
- 03 years of experience in the Freight Forwarding/ Logistics Company.
Working address:
- 8th Floor Vimedimex Building 246 Cong Quynh - Pham Ngu Lao Ward - District 1 - Ho Chi Minh City
- Room 502, 5th Floor, Building 25 Truong Han Sieu, Tran Hung Dao Ward, Hoan Kiem District, Hanoi City
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được thành lập và hoạt động từ tháng 4/2009, với lĩnh vực hoạt động chính là: Dịch vụ cung ứng lao động (Outsourcing Services); Dịch vụ Hợp thực hóa lao động (Staffing services); Dịch vụ Tính lương (Payroll services); Dịch vụ Hỗ trợ bán hàng (Fieldforce services); Dịch vụ Bảo hiểm xã hội (Insurance services); Dịch vụ hỗ trợ hành chính (Back office Services); Dịch vụ thuế thu nhập cá nhân (Personal income tax Services)
Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được cấp phép hoạt động cho thuê lại lao động tháng 1/2015; hiện nay giấy phép đã được gia hạn và vẫn đang còn hiệu lực; Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt được cấp phép hoạt động lĩnh vực giới thiệu việc làm từ tháng 10/2020
- Sứ mệnh Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt Trở thành nhà cung cấp các giải pháp về nguồn lực được đối tác và người lao động lựa chọn đầu tiên và lâu dài.
- Tầm nhìn Công ty TNHH Cung ứng Nhân lực Nhân Kiệt Mang sự thịnh vượng đến đối tác và người lao động thông qua hoạt động cung cấp các giải pháp toàn diện về nguồn lực.