Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Board of Management Assistant (40%)
- Perform daily administrative duties include managing an active calendar of appointments; composing and preparing correspondence; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas, and compiling documents for meetings.
- Coordinate logistics with both internal and external meetings.
- Draft reports, and letters of solicitation, and get approval; prepare and coordinate oral and written communication with partners (if any).
- Handle postal paperwork.
- Coordinate with all depts, maintain confidential files, and contact information; prepare for meetings, conferences, and committees both on and off-site.
- Translate documents as a required.
2. HR & Administration (60%)
- In charge of company’s purchasing. Generate and manage contracts with suppliers / customers related to administrative activities.
- Manage and control efficiently all admin costs according to approved budget.
- Ensure all orders & contracts are in place and periodically reviewed and updated according to the company Policy and Procedure.
- Execute and promote Kaizen culture as plans.
- Enhance engagement activities as well as annual HR & Admin activities such as company trip, year-end party, mid-autumn…
- Undertake other tasks as assigned by Head of HR & Administration Dept.
Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 3-year(s) experience in using Microsoft Office products (Word, Excel, PowerPoint)
- Good interpersonal skills
- Fluent English and Vietnamese (in both the spoken and written forms, and for translation)
- Effective written and oral communicator.
- Ability to work independently and with professional discretion.
- Ability to conduct research and present data in a succinct.
- Excellent writing, editing, grammatical, organizational, and research skills.
- Good time-management, and problem-solving skills.
Benefits:
- Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
- Salary of probation: full 100%
- An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
- Salary review based on work performance and company’s performance.
- Performance bonus, 13th- month salary.
- Health care package; Gym package; Annual health check-up.
- Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
- Yearly company trip; Year-End Party.
- Working hours: 8:00 - 17:00 from Monday – Friday.
- Working place: 67 Le Loi St., Ben Nghe Ward, Dist.1, HCMC.
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Năm 1993: Xuất thân từ một đội thi công xây lắp nhỏ, chuyên thi công các công trình dân dụng và hạ tầng kỹ thuật.
Năm 2000: Công ty TNHH Đại Phú Thịnh được thành lập chính thức. Trụ sở tại : 506. CMT8, Phường Phước Trung, TP. Bà Rịa, tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu
Năm 2008: Công ty Phát triển thêm văn phòng tại Lô 3A-E6 Khu dân cư Phú Hòa I, TP.Thủ Dầu Một, Bình Dương.
Bằng sự nổ lực không ngừng, đội ngủ kỹ sư có trình độ chuyên môn cao, đa ngành nghề, sự lãnh đạo chiến lược bằng kinh nghiệm và đường lối đúng đắn, đi trước đón đầu. Công ty TNHH Đại Phú Thịnh đã từng bước khẳng định thương hiệu thế mạnh, tập trung chuyên về hạ tầng cấp thoát nước và xử lý môi trường. Bên cạnh đó cũng không ngừng nâng cao kinh nghiệm các lĩnh vực khác để đa dạng hóa ngành nghề.
Các lĩnh vực hoạt động chính:
- Xây dựng các công trình dân dụng.
- Xây dựng các công trình hạ tầng kỹ thuật đô thị, công nghiệp .
- Xây dựng các công trình thủy lợi.
- Xây dựng các công trình giao thông, cầu đường.
- Xây dựng hệ thống cấp thoát nước.
- Xây dựng các nhà máy nước, đường ống cấp thoát nước và bể chứa.
- Kinh doanh vật liệu, khoan khai thác nước ngầm.
- Kinh doanh nước sạch và xử lý môi trường.
Cùng với sự phát triển của đất nước, Công ty chúng tôi luôn không ngừng đổi mới công nghệ, tập trung đào tạo đội ngủ nhân sự, từng bước khẳng định vị thế của mình trên thương trường trong nước, cũng như từng bước khẳng định với các đối tác quốc tế bằng chính các công trình đảm bảo yêu cầu cao về chất lượng, uy tín về tiến độ, đảm bảo an toàn vệ sinh môi trường, bảo hành công trình chu đáo, thỏa mãn khách hàng.