- Prepare quotation, working schedule, contact report, pre-cost, post-cost, final report;
- Coordinate and communicate externally & internally in an effective way;
- Consult with client on project/category issues & provide actionable & proper digital solutions (with the help from direct report/AM/Account Lead)
- Develop well-written, accurate & inspiring client/creative briefs with thoughtful insights & suggesting direction;
- Daily manage to run projects & ensure everything is completed on time, within quality control & budget;
- Evaluate & manage project report before sending to client;
- Alert/Report to direct supervisor potential issues, problems during execution;
- Effectively work with team members to develop innovative ideas & strategic direction;
- Continuously update new digital trends, campaigns locally or globally to share internal team
- Working with vendors where needed to brief and review proposals.
- Help to identify opportunities to implement solutions that increase the effectiveness and efficiencies including the development of tools, process, and reports related to job responsibilities.
- Continually explore and test new digital initiatives and tools.
- Support business development activities upon existing clients (80%) and new leads (20%)..- Bachelor in marketing, business administration, economics, technology degree or other related fields;
- At least 2+ years of experience in account management.
- Relevant experience on any of digital platforms, digital communications, and social management.
- Well organized and detail oriented.
- Good presentation. Writing, and negotiation skills;
- Sociable and team work spirit.
- Intermediate English skills including speaking, listening, and writing.
Preference:
- Experience in any integrated projects relevant to digital platforms, digital communications, and social management is an advantage.- Dynamic, young and friendly environment with enjoyable staffs activities;
- Opportunities to improve your logical thinking, teamwork capability;
- Improve your competency through daily progress;
- Annual leaves with 12 days at the beginning and insurance types following by the Labor Code;
- Profit share & share holding;
- Company trip, and quarterly team building.
Năm 1993: Xuất thân từ một đội thi công xây lắp nhỏ, chuyên thi công các công trình dân dụng và hạ tầng kỹ thuật.
Năm 2000: Công ty TNHH Đại Phú Thịnh được thành lập chính thức. Trụ sở tại : 506. CMT8, Phường Phước Trung, TP. Bà Rịa, tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu
Năm 2008: Công ty Phát triển thêm văn phòng tại Lô 3A-E6 Khu dân cư Phú Hòa I, TP.Thủ Dầu Một, Bình Dương.
Bằng sự nổ lực không ngừng, đội ngủ kỹ sư có trình độ chuyên môn cao, đa ngành nghề, sự lãnh đạo chiến lược bằng kinh nghiệm và đường lối đúng đắn, đi trước đón đầu. Công ty TNHH Đại Phú Thịnh đã từng bước khẳng định thương hiệu thế mạnh, tập trung chuyên về hạ tầng cấp thoát nước và xử lý môi trường. Bên cạnh đó cũng không ngừng nâng cao kinh nghiệm các lĩnh vực khác để đa dạng hóa ngành nghề.
Các lĩnh vực hoạt động chính:
- Xây dựng các công trình dân dụng.
- Xây dựng các công trình hạ tầng kỹ thuật đô thị, công nghiệp .
- Xây dựng các công trình thủy lợi.
- Xây dựng các công trình giao thông, cầu đường.
- Xây dựng hệ thống cấp thoát nước.
- Xây dựng các nhà máy nước, đường ống cấp thoát nước và bể chứa.
- Kinh doanh vật liệu, khoan khai thác nước ngầm.
- Kinh doanh nước sạch và xử lý môi trường.
Cùng với sự phát triển của đất nước, Công ty chúng tôi luôn không ngừng đổi mới công nghệ, tập trung đào tạo đội ngủ nhân sự, từng bước khẳng định vị thế của mình trên thương trường trong nước, cũng như từng bước khẳng định với các đối tác quốc tế bằng chính các công trình đảm bảo yêu cầu cao về chất lượng, uy tín về tiến độ, đảm bảo an toàn vệ sinh môi trường, bảo hành công trình chu đáo, thỏa mãn khách hàng.