Mô tả công việc
- Conduct market research for welfare & HR related services
- Administrate health and welfare plans (including enrollments), employee transfers and terminations
- Follow up on employee’s benefit package, build up internal regulations &
policy (research & propose, review, announce, keep track)
- Support the management of disciplinary and grievance issues.
- Review employment and working conditions to ensure legal compliance
- Work collaboratively with global members. Actively & timely support all internal members (teammates, executive team, visitors)
- Support with related services contract.
- Assist all recruitment activities. Schedule and support new hire’s orientations and related procedures.
- Manage employee files, contracts & other documents
- Support the development and implementation of HR initiatives and systems (HRIS).
- Perform required documentation through payroll and insurance provider to ensure accurate record keeping and proper calculations
- Support General Administration team when necessary (support to arrange special events, sample pick-up…).
- Facilitate meetings, answer & direct phone calls
- Other tasks as assigned
Yêu cầu công việc
Education level:University graduate, any major (Bachelor degree)
Language:Business English is mandatory
(TOEIC ≥ 700, IELTS ≥7.0, TOEFL ≥80 or equivalent level)
No. of experienced year:At least 7 years’ experience in Human Resources
Key experience:
Must
-Business English
-strong HR expertise
-leadership with stack holder
Better
-Having Japanese language or worked in Garment/ Retailer/ Production industry is a plus
-Has at least 7 years of experience, preferably in related field in global working environment.
■Working time
Mon-Fri:8:00~17:00
Quyền lợi được hưởng
-Base Salary: Negotiable
-Bonus: twice a year -13th month salary Benefits
- Phone & laptop for work - Social, health & unemployment insurance (acc to Labor Law)
- Private healthcare plan & overseas business travel insurance
- Annual health-check
- Transportation & parking allowance
Năm 1993: Xuất thân từ một đội thi công xây lắp nhỏ, chuyên thi công các công trình dân dụng và hạ tầng kỹ thuật.
Năm 2000: Công ty TNHH Đại Phú Thịnh được thành lập chính thức. Trụ sở tại : 506. CMT8, Phường Phước Trung, TP. Bà Rịa, tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu
Năm 2008: Công ty Phát triển thêm văn phòng tại Lô 3A-E6 Khu dân cư Phú Hòa I, TP.Thủ Dầu Một, Bình Dương.
Bằng sự nổ lực không ngừng, đội ngủ kỹ sư có trình độ chuyên môn cao, đa ngành nghề, sự lãnh đạo chiến lược bằng kinh nghiệm và đường lối đúng đắn, đi trước đón đầu. Công ty TNHH Đại Phú Thịnh đã từng bước khẳng định thương hiệu thế mạnh, tập trung chuyên về hạ tầng cấp thoát nước và xử lý môi trường. Bên cạnh đó cũng không ngừng nâng cao kinh nghiệm các lĩnh vực khác để đa dạng hóa ngành nghề.
Các lĩnh vực hoạt động chính:
- Xây dựng các công trình dân dụng.
- Xây dựng các công trình hạ tầng kỹ thuật đô thị, công nghiệp .
- Xây dựng các công trình thủy lợi.
- Xây dựng các công trình giao thông, cầu đường.
- Xây dựng hệ thống cấp thoát nước.
- Xây dựng các nhà máy nước, đường ống cấp thoát nước và bể chứa.
- Kinh doanh vật liệu, khoan khai thác nước ngầm.
- Kinh doanh nước sạch và xử lý môi trường.
Cùng với sự phát triển của đất nước, Công ty chúng tôi luôn không ngừng đổi mới công nghệ, tập trung đào tạo đội ngủ nhân sự, từng bước khẳng định vị thế của mình trên thương trường trong nước, cũng như từng bước khẳng định với các đối tác quốc tế bằng chính các công trình đảm bảo yêu cầu cao về chất lượng, uy tín về tiến độ, đảm bảo an toàn vệ sinh môi trường, bảo hành công trình chu đáo, thỏa mãn khách hàng.