Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Bank and cash payment, cashflow
- Sales booking and report
- Tax: CIT, FCWT
- Other works when required
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Finance or Accounting.
- Proficiency in English, with a TOEIC score of 550 or higher (including the speaking test), or an IELTS score of 5.5 or higher.
- Advanced Excel skills. Experience working with SAP software is a plus.
- Microsoft Power Platform skill or IT database handling skill is an advantage.
- Ability to work independently and handle work pressure.
- Detail-oriented, hardworking, and honest.
- Preference will be given to candidates living near the company area.
- Benefits
+ Negotiated salary. Beside the basic salary, the employees shall receive other allowances regulated by the company.
+ Working time: 48 hours/ week. The rest time is regulated by the Laws and the company
+ Deliver full PPE as job requirement
+ Salary increment, bonus and other benefits as the company’s regulation.
+ Social, medical and unemployment insurance contribution
Interested candidates should submit their:
+ CV (This is the form required by Laws)
+ Copies of university diploma and academic transcript
+ Application letter and CV in English (mentioned the position you applied)
+ Copy of identification
+ Birth certificate
+ Cover letter with Job Title and detail CV in English with your picture, ID number, current address, contact phone number and desired salary.
Via e-mail of the Company’s Human Resources Section or to address of the company at Plot A9, Thang Long Industrial Park II, Lieu Xa Commune, Yen My District, Hung Yen no later than 31th Dec, 2024
Remark:
- Forced, bonded (including debt bondage) or indentured labor, involuntary prison labor, slavery or trafficking of persons shall not be used.
- Candidates do not have to pay any fees when apply the company
- Only short- listed candidates will be contacted.
- Early applied CV will be preferred
- Recruitment schedule: After collecting your CVs, the company shall contact with applicants via telephone.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Năm 1993: Xuất thân từ một đội thi công xây lắp nhỏ, chuyên thi công các công trình dân dụng và hạ tầng kỹ thuật.
Năm 2000: Công ty TNHH Đại Phú Thịnh được thành lập chính thức. Trụ sở tại : 506. CMT8, Phường Phước Trung, TP. Bà Rịa, tỉnh Bà Rịa Vũng Tàu
Năm 2008: Công ty Phát triển thêm văn phòng tại Lô 3A-E6 Khu dân cư Phú Hòa I, TP.Thủ Dầu Một, Bình Dương.
Bằng sự nổ lực không ngừng, đội ngủ kỹ sư có trình độ chuyên môn cao, đa ngành nghề, sự lãnh đạo chiến lược bằng kinh nghiệm và đường lối đúng đắn, đi trước đón đầu. Công ty TNHH Đại Phú Thịnh đã từng bước khẳng định thương hiệu thế mạnh, tập trung chuyên về hạ tầng cấp thoát nước và xử lý môi trường. Bên cạnh đó cũng không ngừng nâng cao kinh nghiệm các lĩnh vực khác để đa dạng hóa ngành nghề.
Các lĩnh vực hoạt động chính:
- Xây dựng các công trình dân dụng.
- Xây dựng các công trình hạ tầng kỹ thuật đô thị, công nghiệp .
- Xây dựng các công trình thủy lợi.
- Xây dựng các công trình giao thông, cầu đường.
- Xây dựng hệ thống cấp thoát nước.
- Xây dựng các nhà máy nước, đường ống cấp thoát nước và bể chứa.
- Kinh doanh vật liệu, khoan khai thác nước ngầm.
- Kinh doanh nước sạch và xử lý môi trường.
Cùng với sự phát triển của đất nước, Công ty chúng tôi luôn không ngừng đổi mới công nghệ, tập trung đào tạo đội ngủ nhân sự, từng bước khẳng định vị thế của mình trên thương trường trong nước, cũng như từng bước khẳng định với các đối tác quốc tế bằng chính các công trình đảm bảo yêu cầu cao về chất lượng, uy tín về tiến độ, đảm bảo an toàn vệ sinh môi trường, bảo hành công trình chu đáo, thỏa mãn khách hàng.