Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng và Công nghệ Môi trường Dương Nhật là Tổng thầu (EPC/Chìa khóa trao tay) hàng đầu cho các dự án xử lý nước thải và nước cấp: Khảo sát, Lập dự án đầu tư, Thiết kế (công nghệ xử lý, kết cấu, điện…), Thi công xây dựng, Cung cấp lắp đặt thiết bị công nghệ và điện tự động; Vận hành, nghiệm thu và bàn giao công trình. Dương Nhật tự hào là đối tác của các Tập đoàn đa quốc gia hàng đầu thế giới có yêu cầu khắt khe về tiêu chuẩn kỹ thuật và trình độ quản lý như: Heineiken, CocaCola, Carlsberg, Nestle, Suntory PepsiCo, Trung Nguyên, C.P Group, Royal Foods, Tập đoàn Công nghiệp Cao su Việt Nam và Các Khu công nghiệp…(xem thêm tại www.duongnhat.com.vn)
Với 14 năm hình thành và phát triển, Dương Nhật có một đội ngũ nhân sự gồm 200 kỹ sư, thạc sĩ công nghệ môi trường, các kỹ sư chuyên ngành xây dựng, điện và điện tự động, cơ khí… cùng 400 công nhân kỹ thuật chuyên sâu nhằm đảm bảo phục vụ tốt nhất mọi yêu cầu khắt khe của đối tác.
Review Công Nghệ Môi Trường Dương Nhật
Công ty môi trường làm việc độc hại (rv)
Thực tập bắt làm ngày 8 tiếng, chuyển nhân công đi đến nơi khác (rv)