Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. About us:
BSS Group is the trusted partner for full-service eCommerce solutions. Since our establishment in 2012, BSS has become a leader in the eCommerce space, known for its cutting-edge solutions tailored for Magento and Shopify merchants. In 2022, we expanded our ecosystem with the addition of Magestore and Simicart, enhancing our portfolio and serving hundreds of thousands of customers across more than 150 countries.
We are about to unveil a new business unit, distinguished by its product expertise and innovations in eCommerce technology for the EU market. We are seeking a Junior Digital Marketing Executive to spearhead the promotion and expansion of this unit. If you are passionate about marketing and eager to make an impact in the fast-paced world of eCommerce, this is your opportunity to thrive!
2. Key Responsibilities:
Work with the team to build digital marketing plans to generate leads and achieve business objectives.
Develop social media campaigns, blog posts, and web content to align with defined goals.
Actively participate in marketing brainstorming sessions, bringing fresh ideas and perspectives.
Analyze marketing performance using basic analytics tools, making recommendations for optimization.
Keep track of the work and create periodic reports upon the manager's request.
3. Benefits:
Salary: 14-18M, reviewed every 6 months
Opportunity to be among the first members of an innovative unit with visionary and outstanding leaders.
5-day workweek (Monday to Friday, 8:30 AM to 5:45 PM)
Agile working environment that respects differences and focuses on human development
Opportunities to participate in clubs: Football, running, game, etc.
Team-building events, picnics, and summer trips
Scenic office on 14th, 16th, 18th, 19th, and 20th floors. Free access to tea and coffee.
13.5 days of annual absence (12 days in accordance with the law + 1.5 days company trip)
Social and health insurance in accordance with the Vietnam Labor Code
Birthday gifts, seniority allowance, course & certificate coverage
Yêu Cầu Công Việc
4. Qualifications:
Preferred degrees in Marketing, Communications, Advertising, or Business.
At least 1 year of experience in digital marketing roles or similar fields (Content Marketing, SEO, Email Marketing, Paid Ads, etc.).
Excellent written and verbal communication skills in English, IELTS 6.5 minimum.
Strong critical thinking, communication, presentation, and negotiation skills.
Passionate, result-oriented, responsible, and team player.
Open to working in the UK time zone.
Experience with digital marketing tools & design tools is a plus
An understanding of eCommerce platforms, particularly Magento is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)