Mô tả công việc
Digital Asset Management:
- Oversee the management and optimization of all digital assets, including website, social media platforms, and digital marketing campaigns.
- Ensure consistency in brand messaging and visuals across all digital channels.
- Regularly update content to keep it relevant and engaging for the audience.
Website Management:
- Monitor website performance using analytics tools, ensuring optimal user experience and identifying areas for improvement.
- Optimize website content for SEO to improve organic search rankings and increase traffic.
- Collaborate with web developers to implement new features and functionalities that enhance user engagement and drive conversions.
Social Media Strategy:
- Track and analyse social media metrics to measure the effectiveness of campaigns and make data- driven decisions.
- Develop and execute a comprehensive social media strategy to grow brand awareness and engage with the target audience.
- Create, curate, and manage published content (images, video, written) across various social media platforms.
Digital Advertising:
- Monitor and optimise ad performance to maximise ROI and achieve business objectives.
- Plan, execute, and manage online advertising campaigns across platforms such as Google Ads, Facebook Ads, and others.
- Work with creative teams to develop engaging ad content that resonates with the target audience.
Full JD in detail is sent with invitation email
Yêu cầu công việc
- Bachelor&039;s degree in Marketing, Digital Marketing, Communications, or a related field.
- Minimum of 2 years of experience in digital marketing, preferably within the travel or e- commerce industry.
Strong experience in digital marketing for mobile app is required.
- Proficient in using analytics tools (e.g., Google Analytics, social media insights) to measure campaign performance.
- Strong analytical skills and the ability to interpret data to make informed decisions.
- Experience with email marketing platforms and CRM systems.
- Excellent communication and copywriting skills.
- Self- motivated, detail- oriented, and able to work independently as well as part of a team.
- Strong understanding of SEO, SEM, PPC, and social media advertising.
- Creative mindset with the ability to develop innovative digital marketing strategies.
- Proven experience in managing digital assets, including websites and social media platforms.
Quyền lợi
To be considered for annual salary adjustment, or according to work performance.
Participating in social insurance and health insurance according to the provisions of the labor law.
Working in a dynamic, professional, friendly environment with complete facilities
Women&039;s day 8/3 and 20/10, Christ march, married,...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-24 01:55:02
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)