Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop and maintain partnership relationships supporting Division's strategy
- Develop ideas and sales plan via digital partnership channel which well support achieving growth & profitability target
- Monitor competitors' activities and assess their impact on the organization's business strategy
- Monitor and manage business partnership projects from initiation to completion
- Ensure projects are implemented on schedule, within budget, and achieve set objectives
- Ensure the achievement of sales target, quality of credit portfolio and profitability as assigned KPIs
- Collect, analyze data, and prepare reports on the progress and outcomes of projects.
- Evaluate the effectiveness of partnership projects and propose improvement measures
- Participate in cross-departmental meetings to discuss and resolve issues related to business partnerships
- Collaborate with relevant departments in Digital Sales Devision and/or others Devisions in order to define the KPIs and handover successfully launched partners/ projects to Digital Sales Channel and Campaign Management Center for producing the sales volume
- Follow up and provide excellent customer services to existing partners, continuously looking for new cooperation opportunities with existing partners.
- Organize and participate in regular meetings to discuss project progress and resolve arising issues.
- Perform other missions and duties as per requested by competent Authorities.
Yêu Cầu Công Việc
Professional skills
- At least 3 years of experience in business partnership development, preferably in the digital technology or consumer finance sector
- Deep understanding of products and services of the Consumer Finance and Banking Sector.
- In-depth knowledge and experience using various digital marketing platforms and tools;
- Proven track record of effective budget planning and management;
- Experience interpreting analytics reports and producing actionable insights;
- Experience working with and building consensus across cross-departmental teams;
- Proven results in effective campaign management and implementation leading to achieving the target
- Technical knowledge: knowledge in Software development; Coding and designing; Product development architecture; Scrum and Agile development methodologies; User experience principles; Product backlog management
- English: Fluent in Listenning - Speaking - Reading - Writing
Soft skills
- Excellence in Communication skills
- Good in Project management skill
- Teamwork and cross-departmental collaboration skills
- Competitor intelligence skills
- Good in Problem solving
REASONS TO JOIN SHBFINANCE:
A professional, open working environment that emphasizes 5 core values: “Smart – Honest – Brave – Friendly – Cooperation”:
- Working hours: Monday to Friday, with a 1.5-hour lunch break.
- Friendly and open-minded colleagues who value individual development.
- Spacious open office with all necessary equipment provided for work.
Special attention to employees:
- Competitive compensation package with regular salary increases. Total income can reach up to 14 months' salary per year.
- Lunch allowance of up to 1,200,000 VND/month.
- Exclusive healthcare benefits with comprehensive SHB FC Care insurance.
- Annual health check-ups at top hospitals in Vietnam, along with social insurance benefits as per state regulations.
- Annual company trips and team-building activities.
Focused on supporting personal development:
- Guidance, companionship, and career development support from experienced, talented managers.
- Opportunities to participate in major projects, leading in the consumer finance sector.
- Support for learning activities, knowledge exchange, and cultural interaction (Training, Seminars, ETC.).
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)