Mô tả công việc
SCOPE OF WORK
The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.
This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
Design and Layout:
- Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
- Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
- Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
- Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.
Branding and Identity:
- Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
- Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
- Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.
Campaign Support:
- Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
- Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
- Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.
Collaboration and Coordination:
- Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
- Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
- Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.
Project Management:
Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.
Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.
Innovation and Trends:
Stay updated on design trends and industry best practices.
Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
JOB QUALIFICATIONS
- Working on-site at Hoiana.
- More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
- Good writing and communication skills in English.
- Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
- Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
- Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.
Yêu cầu hồ sơ
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)