Mô tả công việc
People
• Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Recommend or initiate any HR elated actions where needed
• Monitors competitor activities and assists in marketing intelligence
• Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the hotel
• Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Engage with clients
• Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
• Interfaces with operations on a timely basis
Financial
• Help create the department’s annual budget and the setting of departmental goals
• Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs….
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Stock control of collateral
• Collateral input
Guest Experience
• Entertain clients
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Liaison with advertising agency
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Responsible Business
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Initiates and prepares tenders for business
• Assesses sales and marketing data and apprises the Director of Sales of new developments and tactical opportunities
• Assists with the preparation of new products and services
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the hotel and develop potential business
• Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
• Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
• Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Parking Allowance
- Meal Allowance
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field :
3. Service years in supervisor/manager level:
2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
4. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office Good writing skills
5. Language: English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Certificate related job applied
- Phone: 02973 97 8888/ 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)