Job Description
- Manage the agency’s performance on online advertising campaigns via Google Ads, TikTok Ads, Facebook Ads, etc., to generate leads and acquire customers;
- Initiate following and deeply analyze Digital metrics to evaluate and optimize the efficiency of Digital activities and collaborate with the Digital team;
- Plan and monitor the company‘s ongoing presence on social media platforms such as Facebook, TikTok, and YouTube;
- Gain insights into the latest online marketing trends and continually update marketing strategies;
- Propose SEO direction and collaborate with the content team to enhance the company’s website;
- Optimize website performance, including organic traffic, bounce rate, conversion rates, etc., to improve user experience and increase the number of traffic and leads;
- Identify key issues in different contexts and perspectives to deliver project objectives;
- Analyze the effectiveness of digital marketing using analytics tools, such as Google Analytics (GA4), SEM Rush, and SimilarWeb;
- Continuously implement PDCA to improve advertisement performance, maintain the effective channel/content, and improve ineffective activities by A/B test.
Requirements
- Bachelor’s degree in Marketing/ Business is preferable;
- Proficiency in English communication & Microsoft Office;
- Analytical mindset and critical thinking skills;
- At least 2 years in Digital Marketing for lead generation and performance tracking;
- Experience and Knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media platforms (Facebook, Youtube, TikTok), and web analytics tools: Google Analytics (GA4), SEM Rush, SimilarWeb, etc.
Other information
- Working place: No 02, Pho Quang Street, Ward 02, Tan Binh District, Ho Chi Minh City
- Working time: 7:30 – 17:30, from Monday to Friday
Benefits
- Allowances: Attendance, Transportation, Lunch
- Salary Review and Bonus
- PVI Healthcare Package
- Company events: Family Day, Company Trip, Year-End Party, Sales Achievement Party
- Full social insurance contribution
- Flexible working hours
- Vehicle purchase with discounts
- Subsidy for learning driving licenses and foreign language classes
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)