Mô tả công việc
As the PA to GM, you will play a pivotal role in supporting our General Manager, ensuring operational excellence, and driving sustainability initiatives. You’ll collaborate across departments to maintain quality standards, streamline processes, and align our operations with Melia’s commitment to exceptional service and environmental stewardship.
Support the General Manager: Manage schedules, communications, and prepare for meetings and presentations.
Ensure Standards & Quality Control: Assist departments in adhering to operational standards, conducting checks, and driving continuous improvement.
Lead Sustainability Projects: Follow up on eco-conscious initiatives, collaborating with teams to achieve environmental goals.
Departmental Coordination: Facilitate interdepartmental communication and alignment with organizational objectives.
Track & Report Progress: Prepare detailed reports on project milestones, quality audits, and sustainability metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Service charge.
- Daily shuttle bus to and from Hanoi city center.
- Free shared staff room at the dormitory.
- Free canteen meal (all days for those staying at dorm).
- Clear development plan and growing with Melia Hotels International.
- Fresh working environment with a unique hotel located on the mountain.
- Opportunity to grow and be part of the exciting rebranding journey to the Melia Collection in 2025.
Yêu cầu công việc
- Degree in Hospitality, Business Administration, or related fields.
- Detail-oriented with strong organizational and problem-solving skills.
- Fluent in English and Vietnamese, with excellent communication abilities.
- Experience in quality assurance, sustainability, or a similar role is highly desirable.
- Proactive and adaptable, with a passion for hospitality and eco-tourism.
Yêu cầu hồ sơ
If you’re ready to take your career to the next level and contribute to our success, we’d love to hear from you!
Contact: 0349624033 (Ms. Phượng).
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.
Review Điện Máy Aqua
Môi trường làm việc thiếu chuyên nghiệp, đùn đẩy trách nhiệm (ID)
Môi trường làm việc thân thiện, giờ làm việc hợp lý, học hỏi thêm nhiều kinh nghiệm (ID)